Placinta cu iaurt

vineri, 23 ianuarie 2009

Neaparat sa incercati aceasta placinta cu iaurt! Va veti linge pe degete. :))



Avem nevoie de:

1 pachet foi placinta
8 oua
1 litru de iaurt
10 linguri de zahar
esenta vanilie
stafide (optional)
ulei sau unt topit (pentru uns foile)


Se bat bine ouale cu zaharul.Se adauga iaurtul si esenta.

Se unge o tava cu ulei,se aseaza jumatate din foile de placinta,fiecare unsa cu ulei,se toarna amestecul de ou cu iaurt,se presara stafide,se aseaza restul de foi(fiecare unsa cu ulei)si se presara zahar deasupra.Se coace la foc potrivit pana se rumeneste usor deasupra.

Se scoate din cuptor,se acopera cu un prosop ,se taie dupa ce se raceste.

Share This Post

10 comentarii:

  1. am si eu! am si eu o reteta, dar cu 2 kg de iaurt si 19 oua, e de la Radu Anton Roman, delicioasa!
    mi-ai adus aminte acum de agenda mea cu retete de la A roman, din cele prezentate pr pro tv, vad ca acum sunt reluate emisiunile;

    RăspundețiȘtergere
  2. Wau...19 oua? La mine,in reteta originala erau 10,dar am facut cu 8 ca mi s-au parut cam multe...Cred ca o data am pus si 6...

    RăspundețiȘtergere
  3. Miha,arata tare bine placinta asta....am sa fac si eu,cred ca e yamiii:)
    Pup dulce,ai un blog tare frumos!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. buna placinta deja am facut de 2 ori.
    am sa mai fac

    RăspundețiȘtergere
  5. Ma bucur tare mult ca v-a placut! :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Ma bucur ca ti-am gasit blogul.Praji arata foarte bine.Bafta in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  7. What that's mean: 1 pachet foi placinta in english?

    RăspundețiȘtergere
  8. http://www.cevabun.ro/wp-content/uploads/2009/11/Aluat-de-strudel-sau-placinta.jpg

    RăspundețiȘtergere
  9. Thank you very much:). I'm from Poland and I ate this cake in Spain (in romanian restaurant). It was great. Here I found this cake. I'll try to do it:)

    RăspundețiȘtergere