Pui in sos dijonez si iaurt

luni, 15 martie 2010



* 1 piept de pui
* 1 ceapa
* 2 catei usturoi
* 1 cana supa de carne
* 2 linguri mustar cu boabe
* 150 g iaurt
* 1 lingura faina
* ulei de masline
* boia de ardei
* rozmarin
* sare si piper

Carnea se condimenteaza dupa gust cu sare, piper, boia de ardei si rozmarin, dupa care se prajeste putin, in 2 linguri cu ulei de masline.



Cand sunt gata se scot pe o farfurie.

Ceapa si usturoiul tocate marunt se calesc putin in uleiul in care am prajit carnea. Faina o "desfacem" cu supa de carne si turnam peste ceapa. Omogenizam, dupa care adaugam mustarul.

Dam cateva clocote, adaugam si carnea. Acoperim cu un capac si lasam la fiert, la foc mic, in jur de 10-15 minute. La sfarsit, punem iaurtul, omogenizam, mai fierbem 1 minut.

Se serveste cu cartofi natur sau paste. Eu am facut paste fundite si le-am zis copiilor ca ne-a trimis Mos Craciun un cadou. :))

Share This Post

6 comentarii:

  1. Hahaha...asta cu Mos Craciun este buna Miha....dar si mancarica este buna. Bravo! O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Naina!
    Adevarul e ca le-as spune orice numai sa-i vad ca mananca. :)))

    RăspundețiȘtergere
  3. mie mi-ar place varianta cu paste mai mult decat cea cu cartofi natur.....stiu sa imi fac daca am pofte,nu?pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Sarah, daca as mai avea te-as invita la mine. :)

    Dar cum nu mai am, asta e...trebuie sa faci tu. :))

    Pup si zi buna.

    RăspundețiȘtergere
  5. ce delicios cu mustar cu boabe!fundite iti dau eu pt. copii,ai vazut ca am!spunele ca -s de la iepuras(simon)!

    RăspundețiȘtergere
  6. Eheheeee...ce-as vrea si eu o masina de aia de paste. Toata ziua m-as juca cu ea! :)))

    Poate o aduce iepurasul. Din 2011. :))

    RăspundețiȘtergere