Bombonele cu nuca de cocos

luni, 6 iunie 2011

O reteta foarte foarte usor de facut. Si bomboanele sunt atat de bune incat cu greu te poti stapani sa nu mai iei una...si inca una... :)))


400 g lapte condensat indulcit
50 g nuca de cocos
50 g unt
~200 g lapte praf
nuca de cocos pentru decor



Intr-un castron amestecam laptele condensat, nuca de cocos, untul topit si racit si laptele praf. Vom obtine o pasta putin moale, dar modelabila.


Cu mainile unse cu unt formam bombonelele, pe care le tavalim apoi prin nuca de cocos, din abundenta. Se pun pe un platou si se dau la frigider sa se intareasca.

Share This Post

10 comentarii:

  1. Miha, prietena mea, pune fo doua in frigider si pentru preietna ta Minoki, ca tare yumm, yumm mai arata. Stii cat de mult imi place nuca de cocos! Pleeeeeaaaaaassseeeeee!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, sunt usor de facut, si seamana la gust cu bomboannele Raffaello ;)...ce pofta mi-ai facut :)) le fac si eu zilele astea ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Waw ! ce bunaciuni ai facut iara draga Miha !!!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. dupa parerea mea,reteta asta se apropie mai mult de textura bomboanelor raffaelo.

    RăspundețiȘtergere
  5. eu, una, asa ceva nu pot sa fac...nu cred ca voi face vreodata....pt ca...nu m-as mai opri din mancat...e prea ....cocosul e etnobotanica oare? :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Que delicia!. con lo que me gusta el coco. besos

    RăspundețiȘtergere
  7. In primul rand FELICITARI pentru premiu!!!!! Il meriti pe deplin,blogul tau e printre primele descoperite si m-a cucerit imediat...Te am in blogrol si te-am urmarit mereu chiar daca nu am scris de fiecare data...Bucuria mea-i ca am facut urari la doua bloguri si...amandoua castigatoare!!!Deci am "ochi buni"....Si trebuia sa castige o ieseanca........

    Felicitari si te pup!!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Felicitari! pentru premiul castigat. O saptamana frumoasa in continuare...

    RăspundețiȘtergere