Pandispan cu visine

duminică, 26 iunie 2011

O prajitura cu visine la fel de buna, aromata si pufoasa ca si cealalta varianta pregatita anul trecut. Este o reteta cu ingrediente putine, dar cu un rezultat delicios.




10 oua
10 linguri zahar
10 linguri faina
5 linguri apa clocotita
5 linguri ulei
esenta de vanilie
visine (dupa preferinta)
1 lingura amidon


Galbenusurile se mixeaza cu zaharul si esenta de vanilie pana se albesc si devin ca o crema. Adaugam apoi, pe rand, lingura cu lingura, uleiul si apa clocotita, amestecand bine dupa fiecare. Cernem faina si o incorporam in crema de oua.

Albusurile le batem spuma tare cu un praf de sare, dupa care le incorporam in compozite, amestecand usor cu o spatula, cu miscari de jos in sus. Turnam in tava (42/29 cm) tapetata cu hartie de copt.

Deasupra visinelor spalate si curatate de samburi punem amidonul, apoi amestecam usor, astfel incat acestea sa fie bine pudrate. Le repartizam uniform in tava deasupra compozitiei pentru pandispan.

Dam tava la cuptor la foc mediu, pentru cca 30 de minute, pana se aureste deasupra.

Se lasa la racit in tava, apoi se portioneaza.



Share This Post

30 de comentarii:

  1. Ce culoare frumoasa !! si gustoasa prajiturica ! pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Tiene que estar muy buena, ya me he pasado para ver la versión anterior y está muy bonita con las cerezas con el azúcar. Un saludo.

    RăspundețiȘtergere
  3. Que delicia de pastelitos, me encantan.

    Saludos

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce patratele perfecte!Imi place mai mult decat cea cu cirese,iar asta arata delicioooos!pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. In dimineata aceasta asa as savura prajiturelele astea langa un ceai :X

    RăspundețiȘtergere
  6. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  7. arata senzational ca de altfel tot ceea ce e preparat de mainile tale!
    avand in vedere ca te vizitez zilnic pentru a sti ce ai mai facut si ca ma innebunea ca nu pot prepara chiar tot ceea ce ma incanta aici din cauza comoditatii (mai ales!)- recunosc, am gasit solutia: ii printez mamei retetele tale (mama nu are nicio treaba cu calculatorul si internetul!) si ni le prepara!
    please, spune-mi cum procedezi pentru a taia perfect acele cuburi de pandispan! multumesc anticipat pentru raspuns!
    (ilda76)

    RăspundețiȘtergere
  8. Chiar azi am cumparat visine cu gandul sa-i fac o prajiturica buna bebitzei mele. Multumesc pentru reteta, nu am nicio indoiala ca va iesi minunata, Miha!

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna ,Mihaela as vrea sa te intreb cu ce pot inlocui amidonul ca aici nu gasesc.Multumesc si arata fenomenal prajitura ta.

    RăspundețiȘtergere
  10. cu ce se poate inlocui amidonul ca aici la mine nu gasesc si ti-a iesit super prajitura.

    RăspundețiȘtergere
  11. Multumesc Anto. Draguta ca de obicei! Pup! :*

    RăspundețiȘtergere
  12. Gracias Juani-la cocina de xua! :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Flory, e buna si cu cirese, dar si mie tot asta imi place mai mult. :*

    RăspundețiȘtergere
  14. Ralu, eu le-as papa si langa o cafea. :))

    RăspundețiȘtergere
  15. zileel astea cred ca fac si eu..ca am o galetusa mare de visine proaspat culese. :P
    arata foarte fain, al tau
    a fost bun, asa-i? :))

    RăspundețiȘtergere
  16. Ilda, multumesc ca ma vizitezi zilnic. Ma bucur ca-ti place ce gasesti aici. ;)

    Prajitura am taiat-o cu un cutit obisnuit, de ala cu zimti, nimic iesit din comun.

    Pupici si te mai astept! :*

    RăspundețiȘtergere
  17. Cris, prajitura e simpla si se face f repede. Sper sa va placa!

    Zi frumoasa! :*

    RăspundețiȘtergere
  18. Mihaela, unde locuiesti?
    Ar trebui sa-l gasesti, cel mai probabil sub o alta denumire... cornfour, maizefour, maizena...

    Daca nu si nu...poti inlocui cu faina!

    RăspundețiȘtergere
  19. Mia, multumesc!
    Am raspuns mai sus la intrebarea pusa de tine.

    Zi frumoasa! :*

    RăspundețiȘtergere
  20. Alice, a fost bun, pe cuvant! :)))

    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  21. Imi plac la nebunie pandispanurile cu fructe! E prajitura ce o faceam inca de mica acasa cu orice fruct aveam disponibil. pup

    RăspundețiȘtergere
  22. doamne ce bine arata!!!:X:X:X:X

    RăspundețiȘtergere