Muffins cu ciocolata alba

luni, 5 martie 2012

 Simplu de facut, simplu de mancat... Aceste muffins cu ciocolata alba sunt ideale pentru micul dejun, pentru pachetelul de la scoala sau pentru atunci cand plecati la drum si aveti nevoie de o gustare.





2 oua
100 g zahar
50 g ciocolata alba
80 g unt
1 cana kefir
250 g faina
1 praf de copt

Am primit nu demult de la o prietena draga mie cateva buchetele de ciuperca de kefir.  Pupici draga Ina! :* :* De atunci am zilnic macar o cana de kefir in casa, pe care il consum ca atare sau il folosesc la aluaturi sau alte retete de prajituri. Daca nu aveti kefir puteti inlocui cu iaurt.

Ciocolata se topeste la foc mic impreuna cu untul. Se omogenizeaza si se lasa la racit.

Intr-un castron amestecam faina, cu zaharul vanilat si praful de copt.

Separat batem ouale cu zaharul pana se albesc si isi dubleaza volumul. Adaugam amestecul de ciocolata alba si unt, apoi kefirul. Punem si amestecul de faina si omogenizam, amestecand usor.

Compozitia se pune in forma de briose (~ 2 linguri de compozitie) tapetata cu hartiute speciale si se da la cuptor la foc mediu pentru cca 30-40 minute.


Eu am pus cate o lingura de compozitie, o lingurita de dulce de leche si am acoperit cu o inca o lingura de compozitie. Rezultatul este foarte bun, doar ca dulce de leche s-a dus la fund. :)) Daca nu va deranjeaza acest aspect pueti incerca asa sau le faceti simple.



Share This Post

17 comentarii:

  1. Arata minunat, trimite vreo doua pentru nor'ta... si eu aveam in plan sa fac cu ricotta, dar al meu barbat a uitat sa cumpere...

    RăspundețiȘtergere
  2. Ces cakes sont superbes et très joliment décoré, bravo!

    Bisous

    RăspundețiȘtergere
  3. wow cum arata ! mai ca le pot atinge ce sa mai !!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce minunat arata! De fapt toate deserturile tale arata minunat!

    RăspundețiȘtergere
  5. Arata foarte bine. Cred ca sunt tare gustoase! Unde ai gasit hartiutele alea asa frumoase?

    RăspundețiȘtergere
  6. Minunate!!!Preferatele mele pentru mic dejun, langa o cafeluta!Pup!

    RăspundețiȘtergere
  7. Sunt foarte frumoase! imi plac la nebunie prajiturelele astea mici. pup

    RăspundețiȘtergere
  8. Mor dupa muffins !!!Tare bine arata !!

    RăspundețiȘtergere
  9. miha felicitari pentru prajiturile gustoase pe care ni le oferi; chiar si virtual

    RăspundețiȘtergere
  10. Miha, gata merg sa-mi fac o cafea, ca merge bine cu bunatatile tale. Te pupic.

    RăspundețiȘtergere
  11. Multumesc dragelor pentru aprecieri. Va imbratisez si va servesc si cu o cafeluta. :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Mada, cosuletele de hartie le-am gasit in Selgros. :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Asa este Rocsi. ;) Dar parca tot mai buna e o cafea. :))))

    RăspundețiȘtergere