Crema de ciocolata

duminică, 23 octombrie 2011

Aceasta crema de ciocolata poate fi servita ca atare, in portii mici, nu de alta dar e destul de consistenta, sau ca umplutura pentru diverse retete de prajituri sau tort. Pusa intr-un borcan la frigider se pastreaza cu bine pentru cateva zile, mai mult nu stiu, ca i-am facut repede capatul. :))



300 g ciocolata amaruie
4 linguri smantana pentru frisca
6 linguri lapte condensat indulcit
2 galbenusuri
250 g mascarpone

Ciocolata rupta bucatele o topim la foc mic impreuna cu smantana pentru frisca. Omogenizam  si adaugam cele 2 galbenusuri. Amestecam bine si lasam sa se raceasca.

Mascarpone il mixam cu laptele condensat indulcit, apoi il incorporam in crema de ciocolata.

Simplu si delicios!



Sursa de inspiratie






Share This Post

35 de comentarii:

  1. Ce consistenta cremoasa are,imi place,mai ales ca are cioco!Pupici Miha!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte cremoasa crema asta de ciocolata. Imi place cum arata ! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Yamiii, cat de bine arata!!!!
    Daca o pastrez la frigider, cu siguranta ca stau numai cu grija ei si s-ar strica frigiderul de cat de des as deschide usa sa mai iau o lingurita :)))))

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place cum arata, numai buna de lipit niste biscuiti fragezi cu asemenea crema ciocolatoasa...

    RăspundețiȘtergere
  5. Intr-adevar foarte consistenta cu ingredientele astea!Excelenta!

    RăspundețiȘtergere
  6. Cat de bine arata crema... Si pozele cat de clare sunt!!

    RăspundețiȘtergere
  7. propun clatite!ma ofer sa le si aduc daca dai tu crema.pupici

    RăspundețiȘtergere
  8. propun sa fie linsa de pe lingurita:)) n-ar mai apuca tort sau altceva

    RăspundețiȘtergere
  9. ce deliciu, ce incantare a papilelor gustative.
    Pup si o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  10. Flory este o crema de ciocolata foarte buna! Pup si eu!

    RăspundețiȘtergere
  11. Anto draga mea, nu pot decat sa ma bucur de asta! :)) Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  12. Mihaela, atunci e musai sa o folosesti repede repejor. :))) Pup!

    RăspundețiȘtergere
  13. Cuscra...daaa... buna ideea cu biscuitii. Multumesc! :*

    RăspundețiȘtergere
  14. Andreea, asa este...tare buna! ;) Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  15. Minoki, ma bucur ca-ti place! :) Pup!

    RăspundețiȘtergere
  16. Multumesc Felis, ma stradui si eu cat pot! :) Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  17. Ohhh...Sarah, ce m-ai lovit cu clatitele. Imi plac de mor, dar mi-e tare lene sa le coc. :)) Daca le aduci tu, dau 2 borcanele cu crema de ciocolata. :))

    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  18. Adina, buna propunerea ta! :))))) Pup!

    RăspundețiȘtergere
  19. Multumesc Maria! Zi frumoasa si tie! :*

    RăspundețiȘtergere
  20. buna!! spune-mi te rog daca laptele condensat il gasesc in supermarket sau trebuie sa l fac.

    RăspundețiȘtergere
  21. Buna!

    In Bucuresti am inteles ca s-ar gasi in Carrefour. Sau il poti comanda de pe net de la cei de la Delatte. Sau...il poti face acasa. Nu e chiar ca cel din comert, dar e bun. ;) Ai reteta aici: http://dulciurifeldefel.blogspot.com/2010/10/lapte-condensat.html

    RăspundețiȘtergere
  22. LA MULTI ANI draga Miha:)) Sa traiesti si sa n floresti in acest an, sa ti dea D-zeu si sanatate si putere si rabdare, timp:))) tot ce vrei tu si sa ne mai incanti multi ani de aici inainte cu minunatiile tale delicioase. Tin sa ti spun ca ai declansat o intrega nebunie si obsesie pentru laptele condensat:))) De cand am vazut reteta de crema de ciocolata cu lapte condensat am facut repede un tort si a fost demential de bun. Cam moale cred ca am pus prea multa frisca. Nu conteaza, a iesit super. Nu se mai gaseste deocamdata lapte in Carrfour dar eu am comandat pe site ul lor, au o promotie super:)) Voi incerca si aceasta reteta cu mascarpone. Am o rugaminte la tine, cum sa prepar o crema de menta(esenta) cu lapte condensat fara ciocolata si unt? Am o prietena care adora menta dar...si laptele condensat:))
    Te pup si ti multumesc mult pentru retete, sunt cu adevarat deosebite. X0X0X0X0X
    Diana

    RăspundețiȘtergere
  23. Buna Diana.

    Poti face crema de la prajitura aceasta http://dulciurifeldefel.blogspot.com/2009/04/kinder-milch-schnitte.html si aromezi cu esenta de menta sau sirop de menta, ce ai la indemana.

    Am vazut si eu oferta de lapte condensat, am facut si eu comanda...hi hi...

    Multumesc tare mult de cuvintele frumoase, ma bucur sa aflu ca sunt sursa de inspiratie. Va urez si eu toate cele bune in noul an. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  24. crema asta tocmai am facut-o si eu,e delicioasa,e cremoasa,e ciocolatoasa,e extraordinara,e....mortalaaaaaaaaaa,miha ma surprinzi mereu,am facut destule retete de-ale tale si toate mi-au iesit supeeeeeer,esti o DIVA dulciurilor te pup ci te imbratisez cu drag :-* >:D<

    RăspundețiȘtergere
  25. Giorgia, ma bucura tare mult faptul ca ai facut crema. Si mai ales ca ti-a placut!

    Te pup si te mai astept!

    RăspundețiȘtergere