Briose cu cafea

miercuri, 9 februarie 2011



 4 oua
100 g zahar
125 ml ulei
125 ml lapte
100 g ciocolata amaruie
200 g faina
1 praf de copt
esenta de rom
1 lingurita ness

Ouale se mixeaza bine cu un praf de sare pana isi dubleaza volumul. Se adauga zaharul si se mixeaza pana devin ca o crema. Ciocolata o topim la microunde, o amestecam cu uleiul, apoi incorporam in crema de oua. Turnam si laptele cate putin, esenta de rom si ness-ul. La sfarsit incorporam faina amestecata cu praful de copt.

Compozitia o turnam in forme si dam la cuptor la foc mediu in jur de 30-35 de minute. Se face proba cu scobitoarea.


Se servesc simple, pudrate cu zahar sau glazurate cu ciocolata, dupa preferinta. Si neaparat langa o cafea cu lapte. ;)

Share This Post

20 de comentarii:

  1. Chiar vroiam sa postez si eu azi o reteta de briose cu cafea! :)) Super Miha! Lasa, ma apuc sa postez altceva :)). Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Andreea, draga mea...abia astept sa vad si varianta ta. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. Splendori nu alta Miha sa le papi c cohii...desavarsite!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Şi eu vreau toooooooooooot. Buuuuuuuuun!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Mereu m-am intrebat cum se fac briosele, acum in sfarsit am aflat. Am sa incerc si eu, nu par greu de facut, sa vedem daca imi ies la fel de frumoase. Dar neaparat trebuie sa fie glazurate cu ciocolata :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Ai la mine pe blog un premiu care te asteapta sa-l ridici .

    RăspundețiȘtergere
  7. Ruxy, draga mea...multumesc! Esti o draguta! :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Ionixu meu drag...tie iti dau tot. Si camasa de pe mine ti-o dau. :))) Ti pup!

    RăspundețiȘtergere
  9. Sabina, daca nu le-a papat Ionixu pe toate au mai ramas. :)))
    Dar mai fac, nu-i problema, caci se fac usor. ;) :*

    RăspundețiȘtergere
  10. Silviaaaa...multumesc. Pupici draga mea! Pe unde umbli?

    RăspundețiȘtergere
  11. Mihaela, glazurate cu ciocolata sau nu, cu frisca sau fara...sunt bune bune. Si mai ales...usor de facut.
    Spor la treaba. ;)

    RăspundețiȘtergere
  12. Multumesc mult Mandala ca te-ai gandit si la mine. :)

    RăspundețiȘtergere