Retete de Pasti

luni, 18 aprilie 2011

In aceasta perioada cea mai frecventa intrebare este "ce bunatati faci de Pasti?" N-as putea spune ca am un raspuns ferm la aceasta intrebare, asa ca impreuna cu voi, voi face o trecere in revista a posibilelor retete de Pasti ce vor trona pe masa festiva.Din pacate, nu va pot ajuta cu retete cu carne de miel ( drob de miel, friptura de miel) pentru ca nu ne place si nici nu stiu cum s-o gatesc.

Aperitive

Salata boeuf (decorul e la alegerea fiecaruia)












Vol-au-vent cu crema de branza (sau cu alte umpluturi)





Mancaruri de Pasti





Varza umpluta


Friptura la tava


Muschiulet de porc in crusta de condimente


Pastrav in bacon


Paine



Prajituri de Pasti




Pasca cu branza


Pasca umpluta cu ciocolata


Tort "Iepurasii ciocoholici"


Prajitura Amandina





Bauturi



Shake cu cafea



Share This Post

17 comentarii:

  1. iepurasi ciocoholici? :))) super. Vreau si eu din aia.Bune propunerile tale.Pe gustul meu.
    Sa ai o zi frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  2. Limonada aceea parte absolut delicioasa! Si tortul...demential...de fapt tot...=p~

    RăspundețiȘtergere
  3. harnicuto !!!! premii simpatice de Paste te asteapta la mine pe blog.

    RăspundețiȘtergere
  4. Miha, o sa incerc Pasca cu branza, reteta ta. Ureaza-mi succes :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Miha...dupa ce am muscat cate o bucatica din toate ..virtual din pacate ... sunt cu burta zdrentze de pofta si foame... si rauri de ploaie in gura. Mercic pentru periplu .. absolut minunat.

    RăspundețiȘtergere
  6. Un premiu oferit din inima- te asteapta pe blogul meu!
    Sarbatori cu bine!

    RăspundețiȘtergere
  7. draga mihaela multumesc pentru aceste sugestii - sarbatori fericite - aurelia

    RăspundețiȘtergere
  8. Sarbatori fericite!MULTUMESC pentru toate retetele astea minunate care ma ajuta sa ma descurc la inceput de drum in bucatarie!te urmaresc frecvent si mi-esti de mare ajutor!Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce bunatati as, minca si eu din iele

    RăspundețiȘtergere
  10. Linkul la drob de pui in bacon nu functioneaza. Ma trimite la cosuletele cu crema de branza. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  11. :) ia uita-te sa vezi ce oite am facut ...sau nu ti se par oite? Nu , ca de behait sigur nu behaie!
    http://din--dragoste.blogspot.com/2011/04/sfanta-si-marea-joi-din-saptamana.html

    RăspundețiȘtergere
  12. Ai un Premiu de Paste la mine, pe blog.
    Paste luminos !

    RăspundețiȘtergere
  13. Sarbatori fericite cu pace in suflet si in casa, sarbatori cu bucurie si casa rasunand de chiote de copii fericiti , sarbatori cu toti cei dragi in jurul mesei !

    RăspundețiȘtergere
  14. Sarbatori Pascale fericite alaturi de cei dragi tie, cu sanatate, liniste, bucurie si armonie!
    (ilda76)

    RăspundețiȘtergere
  15. paste fericit ,liniste sufleteasca si sanatate multa

    RăspundețiȘtergere