Rulada de biscuiti

vineri, 11 decembrie 2009

Rulada de biscuiti

* 250 g biscuiti obisnuiti
* 350 ml lapte condensat
* 50 g unt
* 20 g cacao neagra
* 100 g nuca
* banane
* bombonele colorate pt decor


Biscuitii i-am macinat cu cacao si nuca. Am adaugat untul topit si laptele condensat.

Compozitia rezultata am intins-o pe o folie de aluminiu bine unsa cu unt.



Am pus banane de-a lungul foii si am rulat cu ajutorul foliei de aluminiu.

Am pus deasupra putina glazura de ciocolata si am presarat cu bombonele colorate.



Am dat la frigider pana s-a intarit glazura.

Share This Post

7 comentarii:

  1. Iti fur ideea, poate maninca si nor'ta o feliuta...

    RăspundețiȘtergere
  2. Si ai mei au scobit intai dupa bombonele. :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Arata atit de faina ca nici nu crezi ca e din biscuiti! o seara placuta! Cami

    RăspundețiȘtergere
  4. Salivez când mă uit la
    ruladă,arată superb..
    ca gust şti doar tu cum
    este!Miha draga mea vreau şi
    eu o reţetă de TIRAMISU care
    crezi tu ca este mai buna.
    O seară şi un weekend exclent
    vă doresc la toţi!

    RăspundețiȘtergere