Turte englezesti cu faina integrala

marți, 13 octombrie 2009

by Ina



Avem nevoie de:

350 ml lapte

225 g faina integrala de grau

225 g faina alba

1 lingurita zahar pudra

1 si 1/2 lingurita sare

1 lingura unt

10 g drojdie uscata

Intr-un castron punem faina si drojdia si le amestecam. Adaugam sarea si zaharul, apoi laptele caldut si untul moale. Framanatam pana obtinem un aluat nelipicios. Daca este nevoie mai adaugati putina faina.

Pe masa infainata intindem aluatul intr-o foaie groasa de 1 cm, apoi cu ajutorul unei forme ( 7,5 recomandat) sau cu un pahar decupam cerculete de aluat.



Transferam cerculetele intr-o tava presarata cu gris si acoperim cu folie alimentara. Lasam la dospit in jur de 20 de minute, pana isi dubleaza volumul.



Incingem o tigaie de teflon la foc mediu si presaram cu gris.



Coacem turtitele la foc mic pentru a nu se arde. Eu am schimbat stratul de gris la fiecare tura de turtite coapte.



Se servesc calde, sub forma de toast sau simple.

Share This Post

6 comentarii:

  1. Uffff de 15 minute ma chinui sa postez un comentariu da nu pot din cauza netului afurisit! F faine ti-au iesit! Asa ca-s bune? Mie a doua zi mi s-au parut si mai bune. Moi, pufoase, aromate... Mmmm!

    RăspundețiȘtergere
  2. Pina la urma cred ca tu ai putea sa faci si o prajitura fara faina , fara nimic si tot bine ar arata ! Un inceput de saptamina bun ! CAmi

    RăspundețiȘtergere
  3. Precis le fac si eu, mi-au facut cu ochiul inca de pe blogul Inei!
    PS: da ce tigaie babana ai, duamna, ti-au incaput turtite gramada! :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Ina, ma bucur tare mult ca ai impartasit cu noi aceasta reteta minunata.
    Copiii au fost tare incantati. Mai ales la faza cu taiatul aluatului cu paharul. :))) Si mai apoi la papat "tutitze mitzi mitzi" (turtite mici mici) :)))

    RăspundețiȘtergere
  5. Cami, multumesc draga mea!
    Cum fara nimic mey? Da si tu macar un ingredient acolo...:)))

    RăspundețiȘtergere
  6. Natalia, neaparat sa le faci. Is super!

    Daaa...am o tigaie maaaare mare de tot! E cat jumate de aragaz. :))) Primita cadou de la culinario.ro :) Am uitat sa ti-o arat.

    RăspundețiȘtergere