Gauffre cu iaurt si ciocolata

luni, 31 august 2009

Gauffre cu iaurt si ciocolata

Avem nevoie de:

2 oua
125 g iaurt Cremosso
200 ml lapte
50 g unt
100 g zahar
100 g ciocolata tocata
1/2 lingurita paraf de copt
faina cat cuprinde sa iasa un aluat putin mai gros deca cel de clatite

Ouale se mixeaza bine cu un praf de sare si cu zaharul.Se adauga untul topit,iaurtul si laptele,mixand in continuare.Se pune si faina,cate putin,pana ajungem la consistenta dorita.La sfarsit incorporam si ciocolata tocata,amestecand usor cu o lingura.

Cu un polonic am pus compozitia in aparatul special de gauffre si am copt cate aproximativ 5 minute pentru fiecare tura.



Am decupat inimioarele si le-am "machiat" cu sos de ciocolata alba.



Au fost foarte bune.Le voi mai face,ca s-a cerut "bis". :))

Share This Post

11 comentarii:

  1. Din nou ma enervezi cu instrumentul asta smecher... Ufff, oare unde gasesc si eu sa ma joc in bucatarie si sa-mi astimpar papilele...

    RăspundețiȘtergere
  2. ce bine arata!...nu am facut demult waffle!\

    RăspundețiȘtergere
  3. Cuscra,dar un magazin on line nu gasesti acolo la tine? Cum e cel de Quelle,de unde mi-am luat eu!?

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc Oana!

    Daca tot ti-am adus aminte de aceste "prajiturici" poate le vei face cat de curand!

    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. Miha draga, in primul rind iti multumesc mult pentru vizita ta in bloguletul meu ! Ai numai bunatati pe aici, foarte faine. Felicitari ! Ai cumva o reteta buna numai cu galbenusuri de ou, sau cu o parte mai mare de galbenusuri ? Dupa cum sti de la Inghetata mea Limenta am ramas cu ceva galbenusuri. Am facut eu niste donuts, dar tot mai am. Mersi mult si o saptamina buna iti doresc ! Cami

    RăspundețiȘtergere
  6. Cami,multumesc de aprecieri.

    Am multe retete de inghetata la care folosesc doar galbenusuri. :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Arata foarte bine, mi-ai facut pofta..tre sa ma pun la treaba :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Sosul acela de cioco alba este cumparat?

    RăspundețiȘtergere
  9. P.S. Arati tare bine! Tu nu mananci bunatatile pe care le faci? :-)

    RăspundețiȘtergere
  10. Lavinia,multumesc de aprecieri! Esti draguta! Si da,le si mananc! :))

    Sosul de ciocolata alba este facut de mine. Peste ciocolata alba pusa la topit am turnat frisca lichida pana am ajuns la consistenta dorita. :)

    RăspundețiȘtergere