Clatite cu crema de mascarpone si zmeura

joi, 15 septembrie 2011

Ce ziceti de o portie generoasa de clatite? Cu o umplutura cremoasa si dulce parfumata de zmeura acrisoara...





Vom avea nevoie de clatite, preparate dupa reteta de baza sau dupa reteta voastra preferata.

Pentru umplutura:

150 g mascarpone
200 ml smantana pentru frisca
2 linguri zahar
1 plic zahar vanilat


zmeura

Smantana pentru frisca se mixeaza pana incepe sa capete consistenta, apoi se adauga zaharul si se mixeaza pana se intareste si devine pufoasa.

Mascarponele se mixeaza cu zaharul vanilat, apoi se incorporeaza frisca amestecand usor.

Clatitele racite se acopera cu un strat de crema, se presara zmeura, apoi se ruleaza strans.

Daca aveti musafiri si vreti sa-i surprindeti si sa-i rasfatati :)) le ornati cu frisca.


Mai greu e la copt clatitele, ca apoi treaba merge struna, iar de mancat se mananca cu spor. :))

Share This Post

30 de comentarii:

  1. Facem un schimb de clatite?Frumoasa prezentare!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ispita mare, mon cher!
    Pai cum nu?! Asa de bine arata, atat de delicioase...

    RăspundețiȘtergere
  3. waaaai, arata extraordinar!!!
    am facut greseala sa deschid blogul tau in toiul noptii, iar acum doar la clatite mi-e gandul, cred ca o sa le si visez, atat de imbietoare sunt!!! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Adica clatitele alea facute cu ornament sunt pentru mine? As putea sa fiu eu musafira ta?

    RăspundețiȘtergere
  5. Oooo ce combinatieee,tare mult imi place!PUPICI!

    RăspundețiȘtergere
  6. Le-am pu pe lista.Cu siguranta ne plac.
    Pupici piticilor tai simpatici.

    RăspundețiȘtergere
  7. Moama, ce le-ai motat... inchid calculatorul ca urla nor'ta ca vrea si ea... Iar alea din prima poza sint pentru familia mea, da ?! pentru ca noi sintem doar trei pitici...

    RăspundețiȘtergere
  8. Delicioase! Ador cremele cu mascarpone.

    RăspundețiȘtergere
  9. Astea nu mai sant clatite,astea sant specialitati!!!!Arata ca intr-o cofetarie de lux...si fac o poftaaaaaa (iti spun un secret,a trecut vara si n-am mancat zmeura)
    Te pup si o zi frumoasa!!!!(a mea mi-ai infrumusetat-o tu,am la ce ma gandi)

    RăspundețiȘtergere
  10. Wow cum arataaaa....as manca vreo 2 la micul dejun:)) Yummmmi!

    RăspundețiȘtergere
  11. arata de revista.minunat desert si minunate poze.pupicei

    RăspundețiȘtergere
  12. wow!arata de revista!!!!!!sunteti o maestra in bucatarie si fotografie!

    RăspundețiȘtergere
  13. imi spuneti va rog ce aparat foto aveti?

    RăspundețiȘtergere
  14. mi-ar placea si mie o clatita cu mascarpone si zmeura sau chiar doua :D

    RăspundețiȘtergere
  15. faine ca faine,dar buneeeeeeeeee de tot,pup Miha

    RăspundețiȘtergere
  16. Tu stii ca iubesc clatitele,nu?:P
    Asa ca ..mi le poti da mie?{blush}?

    RăspundețiȘtergere
  17. imi spuneti va rog ce aparat foto aveti?va rog ft frumos!

    RăspundețiȘtergere
  18. Clatite?!?! Vin si eu, cand aud de clatite las orice pentru ele :)) Dar arata perfect, zau daca nu!

    RăspundețiȘtergere
  19. Va multumesc tuturor de aprecieri! Va pup si va doresc o duminica frumoasa. Ceea ce imi doresc si mie, desigur! :))))

    RăspundețiȘtergere
  20. Anonim, acum am un Nikon P100, dar nu-l recomand. Eu sunt foarte dezamagita de el. Daca voi mai face vreodata o achizitie in acest domeniu sau daca as putea da timpul inapoi pana la momentul in care mi-am cumparat aparatul :))) clar m-as indrepta catre alta firma, catre alt aparat.

    RăspundețiȘtergere
  21. ce sa zicem de o portie ? .... la cum arata aceste clatite in prezentarea ta , as papa mai mult de o portie ;) , bravooo!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  22. Arata extraordinar de bine.Mi-ai facut pofta de clatite.

    RăspundețiȘtergere
  23. Cred ca sunt tare gustoase dupa cum arata.

    RăspundețiȘtergere
  24. Sunt P E R F E C T E!!! :***

    RăspundețiȘtergere