Pasca cu branza

marți, 21 aprilie 2009



Pentru aluat avem nevoie de:

500 g faina
25 g drojdie proaspata
150 g zahar
100 ml ulei
3 galbenusuri
250 ml lapte
esente de rom si vanilie

Mai intai am pregatit maiaua.O lingura de faina am inmuiat-o cu putin lapte fierbinte.Dupa ce s-a racit am amestecat cu drojdia inmuiata cu putin lapte rece si o lingurita de zahar.



Am lasat la crescut in jur de 15 minute,intr-un loc caldut.



Galbenusurile le-am frecat bine cu zaharul ramas,cu o lingurita de sare,apoi am adaugat si laptele caldut.



Am pus totul in cuva masinii de paine,am adaugat si faina,maiaua si o parte din ulei.Pe parcursul framantarii se adauga si restul de ulei.

Aluatul se imparte in 2 parti. O parte se intinde pe fundul tavii tapetate cu hartie de copt,



iar cealalta parte se impleteste in 3.
N-am reusit sa fac o impletitura lunga,asa ca am facut 2 mai scurte :))



pe care le-am pus in tava formand un inel.Se lasa la crescut,intr-un loc caldut in jur de 20 de minute.



In acest interval de timp pregatim umplutura de branza din:

250 g de branza de vaci
2 oua
100 g zahar
2 linguri smantana
2 plicuri zahar vanilat
esenta de rom

Am pus toate ingredientele la robot si am obtinut o crema fina si aromata de branza dulce.

Dupa ce a crescut aluatul in tava se toarna in mijloc amestecul de branza,iar marginea se unge cu ou batut.

Se coace in jur de jumatate de ora,pana se rumeneste frumos deasupra. Dupa ce-am scos pasca din cuptor,cat inca mai era calda am turnat peste branza niste ciocolata topita,asta ca sa nu ne dezmintim de numele de "ciocoholici". :))



Share This Post

12 comentarii:

  1. Buna...eu sunt Miha...si sunt dependenta de ciocolata...Am zis! :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. si nu mi-e rusine cu asta, ai uitat sa zici :))))

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu vreau mijlocul, ca-i brinzos si ciocolatos... se poate ?! Ca aluat pot face si eu, dar brinza adevarata de vaca moldoveneasca, nu am aici.... ufff...offf...

    RăspundețiȘtergere
  4. Daaa...nu mi-e rusine cu asta! :))

    Ma scuzati,dar trebuia sa spun asta!!! :))))

    RăspundețiȘtergere
  5. Cuscra,da' vacile alea elvetiene nu stiu sa faca branza buna? :)))

    RăspundețiȘtergere
  6. Miha,salivezzzzzzzzz breeee,:)
    Cu ciocolata ai fost tare!!!:))
    Te pup dulce si bafta la concursuri,te-am votat peste tot,:))!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc Mirela! Stiam eu ca ma pot baza pe tine! :))

    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  8. arata nemaipomenit de bine pasca ta.gata,cat mai curand ma declar ciocoholica(oare am scris bine?!).pupici *-*

    RăspundețiȘtergere
  9. Julia,bine ai venit in club!! :)))

    RăspundețiȘtergere
  10. Arată destul de bine pasca ta, da'totuşi cam puţină brânză ai folosit, şi-unde-s stafidele?!

    Cu aluatul de cozonac frământat la maşina de făcut pâine m-ai dat gata!

    Sărbători fericite şi numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  11. Dragomara, initial am pregatit mai multa crema de branza, dar atat a intrat. Mai multa n-am avut unde sa pun. :))
    Stafidele ...nu-s. :)) Mofturosilor mei nu le plac stafidele, asa ca n-am pus. Dar asta e doar chestie de gust, nu e musai sa fie sau sa nu fie stafide. ;)
    De ce zici ca te-am dat gata cu aluatul de cozonac? Nici asta nu e bun daca nu e framantat de mana?

    Sarbatori fericite si tie!

    RăspundețiȘtergere