Clatite pufoase

duminică, 9 august 2009

by Natalia

Clatite pufoase

Avem nevoie de:

500 ml lapte batut
2 oua
4 linguri unt topit
2 cani faina
5 linguri zahar
1/2 lingurita sare
1 lingurita bicarbonat
1 plic praf de copt
esenta de vanilie

Intr-un vas se amesteca laptele batut cu ouale,untul, vanilia si zaharul.
Intr-un alt vas se amesteca faina cu sare, bicarbonat si praf de copt.

Se toarna amestecul lichid in cel uscat, amestecand lejer de cateva ori,aluatul trebuie sa arate ca avand cocoloase de faina.



Se lasa aluatul sa stea cam 20 minute, timp in care cocoloasele vor disparea. Trebuie respectat acest detaliu pentru ca clatitele sa iasa pufoase.

Se toarna aluatul cu lingura intr-o tigaie unsa cu putin ulei.



Cand aluatul incepe sa faca basicute ce se sparg deasupra,intoarcem clatita,cu o spatula,cu o miscare ferma.



Se prajesc pe ambele parti pana se rumenesc.



Le-am servit cu crema de ciocolata si sos de ciocolata. ;)

Share This Post

13 comentarii:

  1. Ce frumusele ti-au iesit, iar cu ciocolata sint intr-adevar un deliciu. Ai mei le papa cu mare pofta, inclusiv cea mica.

    RăspundețiȘtergere
  2. Miha, ma dai gata de fiecare data...of, ce mi-ar placea sa am o Miha aci cu mine in casa...:)

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte frumoase ... si cred si bune. felicitari :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Natalia,si ai mei au papat cu maaare pofta,chiar si fara ciocolata.Eu le faceam si ei veneau si sterpeleu cate una din farfurie.Eu ma faceam ca nu vad si ei fugeau chiuind,iar eu bodoganeam din urma ca nu stiam unde-au disparut clatitele. Mare distractie pe capul lor! :)))

    RăspundețiȘtergere
  5. Mai Andreea,o Miha e nu e greu de facut :)) ...mai greu e (poate) sa o inveti sa faca prajituri. :))

    Te pup si cand am sa ajung pe la Cluj,promit ca va fac o prajitura. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. ce bine arata sectiunea aia!o seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  7. Wow astea sunt clatitele mele preferate. Super delicios arata. Ciocolata aia te face sa iti bati copiii.Bravo Miha!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Alison,multumesc! Pup!

    Ai cam disparut in ultima vreme.Ce faci?Sunteti bine?

    RăspundețiȘtergere
  9. suntem bine,nu-ti fa griji!s-a cam comprimat timpul...

    RăspundețiȘtergere
  10. Le-am incercat si eu, sunt delicioase. Putina inghetata deasupra si sunt perfecte.

    RăspundețiȘtergere
  11. Pfoooaaa...Emilia draga,uite ca la inghetata nu m-am gandit. Si doar aveam in congelator! :)

    Poate data viitoare! Pup!

    RăspundețiȘtergere