Prajiturele cu zmeura

joi, 25 iunie 2009



Pentru blat avem nevoie de:

6 oua
150 g zahar
2 pahare nuca macinata
2 linguri cacao
2 linguri pesmet de biscuit
1/2 pahar de apă

Nuca, zaharul si apa se pun la foc mic.



Se fierb pana se ingroasa si incepe sa miroase a nuca prajita :)

Apoi se adauga cacaoa si pesmetul de biscuit.



Se amesteca bine si se lasa la racit. Cand s-a racorit se adauga galbenusurile unul cate unul, amestecandu-se energic dupa fiecare.



In final, se adauga albusurile batute spuma tare ca pentru bezea.



Se coace in forma (20/30 cm) tapetata cu hartie de copt timp de 40 de minute. Blatul nu trebuie sa fie uscat.



Pentru glazura avem nevoie de:

100 g ciocolata amaruie
50 g unt
50 ml frisca lichida

Topim ciocolata impreuna cu untul si frisca. Lasam la racit si cand se ingroasa putin o punem peste blatul copt si racit.



Cu un cutit bine ascutit taiem blatul in patratele,pe care le ornam cu frisca si zmeura.




Share This Post

12 comentarii:

  1. delicios! merge blatul si cu o crema? ar mai trebui insiropat? te puppp!

    RăspundețiȘtergere
  2. Flori,blatul iese destul de "umed"...nu mai necesita insiropare.
    Da,merge si cu crema.Eu am folosit acest blat si la "Iepurasii ciocoholici" :)
    Pup si de la noi!

    RăspundețiȘtergere
  3. multumesc,miha, o notez si o fac la pitacul cel mare.

    RăspundețiȘtergere
  4. M-ai innebunit cu prajiturica asta. Este si buna, si usor de facut. Mersi!

    RăspundețiȘtergere
  5. Diana,ma bucur tare mult ca ti-a placut prajiturica mea!Sper sa-ti placa si dupa ce o vei face. :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Hmmmmmmmm,iar salivez,:)
    Miha,ma omori cu prajiturelele tale...ce norocoasa e cuscra-ta ca vine la tine,:))...as vrea sa fiu si eu o pasarica,sa ma furisez ,sa fiu cu voi,sa pap din toate bunataturile,:))
    Te pupic dulce!

    RăspundețiȘtergere
  7. Si eu, si eu... vreau o prajiturica, ofer in schimb zmeurica...
    Mirela, n-auzisi ca ma laudai ca-s grasa, deci... nu pap decit daca insista cuscra...

    RăspundețiȘtergere
  8. Danutza,lasa mai ca nu esti grasa...papa linistita si sa te gandesti si la mine cand iei o imbucatura,:))...pup la voi!!!
    Miha,pe unde umblii?
    Sunt ok copii?

    RăspundețiȘtergere
  9. Aici sunt draga mea! Inca n-am subcombat! Ma lupt din greu cu crizele de personalitate ! :))

    RăspundețiȘtergere
  10. foaret apetisanta prajitura imi curg balele :p

    RăspundețiȘtergere