Chec cu branza

duminică, 31 ianuarie 2010



Avem nevoie de:

* 100 g unt
* 150 g branza Almette
* 200 g zahar
* 3 oua
* 220 g faina
* 1 praf de copt
* esenta de vanilie

Inspirata de reteta Ralucai a iesit checul asta delicios. Am ajustat nistel cantitatile, dupa cum mi-a venit la ochi. :))

Untul moale la temperatura camerei l-am mixat bine impreuna cu crema de branza. Am adaugat 100 g zahar (pudra) si am mixat pana am obtinut o crema fina.

Ouale le-am separat, galbenusurile adaugandu-le in crema de branza, unul cate unul, mixand bine dupa fiecare.



Faina am amestecat-o cu praful de copt si am adaugat-o la crema, mixand usor.

Albusurile le-am batut spuma tare cu un praf de sare. Am adaugat restul de zahar si esenta de vanilie si am mixat pana am obtinut o bezea lucioasa. Am turnat peste amestecul cu branza si am omogenizat.



Am copt in tava de chec tapetata cu hartie de copt, la foc mediu, pana s-a rumenit deasupra.


Se lasa sa se racoreasca, se scoate din tava, se portioneaza si se presara cu zahar pudra din abundenta. ;)

Share This Post

7 comentarii: