Paine umpluta

miercuri, 31 martie 2010

Pentru ca nu am tava mare de aragaz, mi-a ramas o buna bucata de aluat de la Focaccia alla genovese. Astfel ca am hotarat sa pun in practica painea celor de la Good Food, paine care mi s-a parut a fi foarte apetisanta. Si chiar este. :))



# 230 g faina alba
# 15 ml ulei de masline
# 150 ml apa calduta
# 1 lingurita zahar
# 1 lingurita sare
# 1 lingurita drojdie uscata

# Pentru umplutura:

# masline
# cascaval
# sunca de pui

Aluatul se prepara la masina de paine, amestecand mai intai ingredientele lichide, apoi pe cele solide. Se lasa la dospit 1 ora.

Aluatul se intinde pe masa unsa cu putin ulei, iar deasupra pe 2/3 din suprafata foii se presara ingredientele pentru umplutura taiate marunt.



Se ruleaza, iar ruloul obtinut se pune intr-o tava unsa cu ulei. Se mai lasa la crescut 20 de minute, apoi se da la cuptor la foc mediu, pana se rumeneste.

Cand am scos-o din cuptor am uns-o cu putin ulei de masline.

Share This Post

Un comentariu: