Biscuiti spritati

marți, 4 ianuarie 2011

Pentru aceasta reteta de biscuiti am folosit coaja de portocala confiata. Au fost foarte buni si aromati, o adevarata incantare pentru Mos Craciun. :))

Biscuiti spritati

 * 1 ou
* 200 g zahar
* 200 g unt
* 250 g faina
* coaja rasa de la 2 portocale
* esenta de vanilie
* 1 lingurita praf de copt
* 50 g ciocolata amaruie pentru ornat

Untul moale la temperatura camerei se freaca bine cu zaharul pana devine ca o crema. Se adauga oul si se mixeaza bine, dupa care adaugam vanilia si coaja rasa de portocale. Lasam deoparte mixerul si cu o lingura de lemn incorporam faina amestecata cu praful de copt. Vom obtine un aluat moale, dar destul de consistent incat sa faca motz. :))

Se pune aluatul intr-un sprit si se spriteaza gramajoare de aluat la distanta intre ele, intr-o tava tapetata cu hartie de copt. Se dau la cuptor la foc mediu, pana incep sa se rumeneasca pe margine.

Se scot pe un gratar si se lasa la racit, dupa care se "machiaza" :)) cu ciocolata topita.

Share This Post

4 comentarii:

  1. Deliciosas estas galletas, te han quedado de lujo.

    Saludos

    RăspundețiȘtergere
  2. Yummmmyyyyyyyy !!!! Ce norocos a fost mos Craciun anul asta !

    RăspundețiȘtergere
  3. Mă mir că sunt doar 2 comentarii până acum la asta. Am încercat și eu aceasta reţetă, băieţelului meu i-au plăcut tare mult aceşti biscuiţi , soţului la fel. E o minunăţie, sunt extrem de aromaţi, mulţumesc mult pentru că ai postat-o. De mult timp caut o reţetă de fursecuri/biscuiţi cu acest gust pentru cel mic. Am încercat fel şi fel de reţete până acum, pentru ca de fiecare dată să mă simt dezamăgită. Felicitări pentru blog, îmi place foarte mult :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc Dragaica! Ma bucur tare mult ca ti-a placut aici la mine. Sper sa ma vii. :)

    RăspundețiȘtergere