Bulgarasi de cartofi cu branza

luni, 26 octombrie 2009


Avem nevoie de:

* 3 cartofi
* 50 g telemea
* 50 g cascaval
* 50 g unt
* 1 ou
* 1 lingura patrunjel uscat
* sare si piper
* 2 linguri susan
* 50 g pesmet


Cartofii ii fierbem in coaja in apa cu sare.

Dupa ce-au fiert ii curatam si ii pasam. Adaugam untul, telemeaua si cascavalul rase,




oul si patrunjelul.



Potrivim gustul de sare si piper.

Intr-un vas separat amestecam susanul cu pesmetul, in care vom tavali bulgarsii din cartifi, formati cu mainile umede.

Ii asezam intr-o tava tapetata cu hartie de copt



si dam la cuptor, la foc mediu, pana se rumenesc putin deasupra.





Share This Post

11 comentarii:

  1. Miha:ce bine arata!e o alternativa la una din zile!
    Arata parca desprinsi dintr-o poveste!
    O seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si bulgarasii astia arata super. Si mi se pare grozav ca sunt la cuptor..mult mai bine decat prajeala!
    Am sa incerc si eu.

    RăspundețiȘtergere
  3. te urmaresc de mai multa vreme, ma innebuneste vizual, olfactiv si papilo-gustativ ceea ce vad aici la tine! m-ai facut sa-mi doresc sa fi avut si eu o afectiune nativa pentru gastronomie...
    te felicit si iti doresc sanatate pentru a ne mai bucura si inspira asa cum ai facut-o pana acum! (ilda, calarasi)

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc mult! Ma bucur nespus ca pot fi de ajutor. Sarbatori fericite si imbelsugate.

    RăspundețiȘtergere
  5. buna, am facut si eu bulgarasii de cartofi....dar...problem.....s-au intins si au iesit ca niste turtite...ai vreun secret sa iasa asa rotunjori?
    multumesc:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Gumi, nu am nici un fel de secret. Tot ce stiu impart aici cu voi. :)
    Cartofii ar trebui sa fie dintr-un soi mai fainos, iar bulgarasii sa fie bine tavaliti prin pesmet inainte de-ai baga la cuptor.

    RăspundețiȘtergere
  7. Arata excelent sper si gustul. Am sa fac si eu aceste minunatii de galuste.Sunt " elegante".Sa ne dati tot asa retete minunate si repede de facut, ma refer si la pret convenabil. Va multumesc. Maria

    RăspundețiȘtergere
  8. Maria, cu drag oricand...
    Multumesc frumos de aprecieri si ganduri bune. :)

    RăspundețiȘtergere
  9. As vrea sa-i fac pentru o petrecere. Crezi ca pot fi mancati si a doua zi, reincalziti? Sunt la fel de buni?
    Multumesc
    Anca

    RăspundețiȘtergere
  10. Anca, se pot reincalzi sau se pot servi si reci. ;)

    RăspundețiȘtergere