Pulpe de pui cu rosii si lamaie

vineri, 1 aprilie 2011

Reteta de fata as putea sa o incadrez foarte usor in categoria "retete culinare preparate fara efort" :))) Deci, o reteta pentru atunci cand te cuprinde lenea dar trebuie sa mananci... :)))


6 copanele de pui
3 cartofi
1 rosie
1 lamaie
sare si piper
salvie uscata
oregano uscat

Copanelele curatate si spalate se aseaza intr-un vas termorezistent. De jur imprejur punem cartofii curatati si taiati in sferturi. Se sareaza si pipereaza dupa gust, se presara si putina salvie uscata.

Rosia si lamaia feliate se aseaza deasupra carnii.


Daca mai ramane lamaie se stoarce zeama peste carne. Se presara putin oregano uscat, cateva linguri cu ulei de masline, 1/2 pahar de apa si se da la cuptor la foc mediu pana scade lichidul se carnea este gata.


Cu minimum de efort pentru un pranz delicios. Incercati!

Share This Post

14 comentarii:

  1. Aperisanta reteta, dar pe mine m-a impresionat foarte mult vasul. Este superb! De unde l-ai luat? :) Weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Carmen, week-end minunat si tie. :*
    Vasul l-am luat din Carrefour.

    RăspundețiȘtergere
  3. hmmm
    m-ai dat peste cap...
    chiar tre sa fac niste pulpe azi..la o garnitura de orez...merg astea?

    RăspundețiȘtergere
  4. Alina, merge si cu orez, desigur. Si nu mai pui cartofi.

    RăspundețiȘtergere
  5. Da, Miha..evident..fara cartofi..
    Gata le-am si bagat la cuptor..doar ca fara rosie, iar in loc de salvie (ca nu mai am )am pus putin busuioc si tarhon. Sper sa iasa bine...si poate pun pe blog. Ms Miha

    RăspundețiȘtergere
  6. Alina, cu siguranta va iesi ceva bun bunut! Pofta buna!

    RăspundețiȘtergere
  7. Apoi Miha eu demult am spus sa faci si rubrica puturosului . Sau poti mai simplu sa imi dedici mie postarile astea cu retete lenese.

    RăspundețiȘtergere
  8. Trebuia sa ma inebunesti tu iarasi cu vasul asta rosuuuuuuuuuuuuu ...
    Si ... voiai sa zici ca asta-i un fel de FIX-PIX ? hihihi ...

    RăspundețiȘtergere
  9. Vezi , toata lumea-ti spune de minunatul tau vas ... abia astept sa mergi la cumparaturi si sa-mi zici daca mai sunt ...

    RăspundețiȘtergere
  10. Astazi ma gandeam sa iti transmit ca imi place blogul tau.......
    Bun,dar...cum sa procedez oare?!
    Asa a aparut acest buchetel de ganduri bune si purtator al aprecierilor mele.
    Deci poate fi catalogat ca un premiu ...plecat de la suflet, pentru alt suflet...de BUCATAR :))
    Il gasesti la mine pe blog...

    RăspundețiȘtergere
  11. Multumesc mult Evelina! Toate gandurile mele bune si pentru tine. :*

    RăspundețiȘtergere