Tochitura moldoveneasca a la Vladut

marți, 13 iulie 2010

Tochitura moldoveneasca a la Vladut

* ceafa de porc
* pulpa de porc
* piept de porc
* piept de pui
* carnaciori proaspeti
* 2 pahare vin alb
* 1 pahar suc de rosii
* sare si piper
* cimbru
* usturoi
* mamaliguta
* branza telemea


Eu aveam o alta reteta de preparare a tochiturii moldovenesti, dar daca Vladut asa a zis...asa am facut. :)))

Carnea se taie cuburi si se pune la prajit in cateva linguri de ulei. Cand incepe sa se rumeneasca se adauga vinul, se acopera cu un capac si se fierbe la foc mic cateva minute, pana incepe sa scada.


Usturoiul se toaca marunt, apoi se amesteca sare, piper, cimbru si sucul de rosii. Se toarna peste carne si se uniformizeaza. Daca mai este necesar, in timpul fierberii se mai poate adauga putin vin.

Se fierbe la foc mic in continuare, pana scade tot lichidul si carnea incepe sa se rumeneasca.

Se serveste cald, cu mamaliguta presarata cu telemea si oua ochiuri.

Din cand in cand se "stropeste" cu vinul ramas in sticla. :)))

Share This Post

6 comentarii:

  1. asa o fac si eu,doar ca nu-i pun suc de rosii...cand am,mai pun si carnat de casa,o bucatica de costita afumata...

    RăspundețiȘtergere
  2. Un plato potente y tiene que ser muy sabroso. Saludos

    RăspundețiȘtergere
  3. Miha draga, n-am mai mincat asa bunatate de pe timpurile lui Ceausescu! Hai ca dau o fuga pe la tine! O seara placuta! Cami

    RăspundețiȘtergere
  4. Salut. Daca vrei sa facem schimb de linkuri, te rog anunta-ma. Felicitari pentru blog.

    RăspundețiȘtergere
  5. Miha, arata grozav tochitura ta. Am mancat, dar n-am facut niciodata tochitura, insa-i musai sa incerc.

    RăspundețiȘtergere
  6. si mie imi place mult tochitura...yam, yam

    un mic premiu te asteapta la mine pe blog: http://claravinde.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere