Pandispanul amorezat

miercuri, 24 februarie 2010

Pandispan

Pandispan




Avem nevoie de:

* 6 oua
* 6 linguri zahar
* 6 linguri faina
* vanilie

Albusurile se separa de galbenusuri.

Galbenusurile se bat cu jumatate din cantitatea de zahar, pana devin ca o crema. Se adauga vanilia si faina si se omogenizeaza.

Albusurile se bat spuma tare cu un praf de sare, apoi se adauga cealalta jumatate din cantitatea de zahar. Se mixeaza pana devin lucioase, ca pentru bezea. Se rastoarna peste compozitia de galbenusuri si se amesteca usor.



Aluatul rezultat il punem intr-o tava ( 20/30 cm) tapetata cu hartie de copt si dam la cuptor la foc mediu pana se rumeneste deasupra. Se face proba scobitorii.



Blatul copt si racit se taie cu forma de inimioara si se pudreaza cu zahar din abundenta.



Pofta buna si...iubiti-va mult! :))

Share This Post

13 comentarii:

  1. M-am indragostit, da, da... de prajiturica ta... da, da, da, da...
    Sa fii iubita, draga mea !

    RăspundețiȘtergere
  2. Miha , iti doresc o zi plina de iubire si iau si eu o inimioara de asta apetisanta...
    Le-ai decupat cu formele ?:)

    RăspundețiȘtergere
  3. O ce bine arata!defapt ca totdeauna!
    Sa fii iubita!

    RăspundețiȘtergere
  4. ti-au iesit dare tare dragalase inimioarele iar denumirea m-a facut sa zambesc.iti doresc sa fii iubita!

    RăspundețiȘtergere
  5. DAR PRAF DE COPT NU SE ADAUGA??

    RăspundețiȘtergere
  6. Daca albusurile sunt batute foarte foarte bine, apoi sunt incorporate usor in compozitie, fara ca aceasta sa se lase, nu este necesar. Dar... daca vrei sa fii sigur(a) de reusita si sa nu ai emotii poti pune si praf de copt. 1 lingurita este suficient.

    RăspundețiȘtergere
  7. foarte frumusele inimioarele,am de gand sa le fac si eu pt sotul meu de valentine's day,spune-mi te rog mai exact la cate grade sa fie cuptorul?ms

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna. Pandispanul se coace la foc mediu, 180-190 grade.

    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  9. Wuauw!!!! merveilleux ces petits coeurs, j'adore bravo pour ton imagination, il sont moelleux!

    Bisous

    RăspundețiȘtergere
  10. Arata minunat amorezatul tau! Sa ai o zi indragostita tare...puuup!

    RăspundețiȘtergere
  11. Multumesc Ruxy! Asemenea si tie! :*

    RăspundețiȘtergere