Inghetata cu Finetti

miercuri, 31 august 2011

O inghetata dulce si bunaaaa...special pentru copii cuminti. :)) Si nu numai... pentru ca stiu ca vreti si voi, astia mai mari... :)))


2 galbenusuri
1 lingura zahar
100 ml lapte
50 g ciocolata amaruie
150 g crema de ciocolata Finetti duo
250 ml smantana pentru frisca
Galbenusurile se mixeaza cu zaharul, pana devin ca o crema. Turnam laptele fierbinte, in fir subtire, amestecand continuu. Punem vasul pe foc mic si amestecand continuu, fierbem pana compozitia incepe sa se ingroase si devine ca o ciulama. Dam deoparte si adaugam ciocolata rupta bucatele si crema de ciocolata. Omogenizam si lasam la racit.


Intre timp batem smantana pentru frisca pana devine pufoasa. Nu e neaparat necesar sa stea mot. O incorporam in crema de ciocolata racita, amestecand usor cu o lingura, cu miscari de jos in sus.

Dam vasul la congelator pana la congelarea completa.

E tare buna si nici nu necesita operatiunea "spargerea acelor de gheata". :)


Share This Post

25 de comentarii:

  1. Eu sint un copil cuminte si m-am prezentat sa-mi iau portia, de inghetata... nu de bataita...

    RăspundețiȘtergere
  2. Mmmm, ce delicios arata!!! Eu n-as putea sa ma limitez doar la un cornet de inghetata, vreau vreo 2-3:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte buna, cu nutella....delicioasa!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Minunata reteta, simpla si delicioasa! Mi s-a facut o poftaaaaa.... :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Finetti sau nutella? de vreo 2 ore era reteta cu nutella si acum e cu finetti...

    RăspundețiȘtergere
  6. La cat am stat astazi langa aragaz,merit o inghetata,asa ca am venit.te pup!

    RăspundețiȘtergere
  7. Pentru inghetata pot fi si eu cuminte:)

    RăspundețiȘtergere
  8. Dulcineea, initial am scris Nutella, dar dupa ce-am publicat mi-am dat seama ca de fapt eu am Finetti in casa. :) Greseala mea si mi-o asum, desi diferente prea mari intre cele 2 creme de ciocolata nu sunt. Ca o fi Finetti, ca o fi Nutella...inghetata va fi la fel de buna si ciocolatoasa. :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Dia, tu meriti oricand o inghetata buna! :*

    RăspundețiȘtergere
  10. Andra, vii la mine la o inghetata sau iti faci? :)))

    RăspundețiȘtergere
  11. Alice, hop si tu... :)) hai, da-te mai aproape... :)))

    RăspundețiȘtergere
  12. Nely, multumesc! De fapt era Finetti :)) dar e la fel de buna. Parol. ;)

    RăspundețiȘtergere
  13. Danutza, cam asa si noi... intotdeauna pregatim cate 2 cornete de inghetata, de caciula. :)))

    RăspundețiȘtergere
  14. Danelutza, ce-i al tau e pus deoparte. :)) Pup!

    RăspundețiȘtergere
  15. Minoki, nu mai am. Mai vrei? :))))

    RăspundețiȘtergere
  16. Pffooaaiii, ma omori tu...cu zile! :))
    Stii deja ca asta reprezinta o apreciere, sigur ti-au mai spus-o si altii!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  17. eu is copil cuminte.primesc inghetata sau ma trimiti sa-mi fac daca imi trebuie?pupicei

    RăspundețiȘtergere
  18. Miha, am vrut sa fac si eu reteta dar tocmai am descoperit ca copilul meu a mancat toata cutia cu Finetti. Asa ca in loc de inghetat cu Finetti va servii Ciu ciu cu fineti!

    RăspundețiȘtergere
  19. Chez moi aussi c'est toute l'année, j'adore
    Je te souhaite une excellente soirée
    Valérie.

    RăspundețiȘtergere