Muschiulet de porc in crusta de mustar

marți, 4 octombrie 2011

Muschiuletul asta in crusta delicioasa de mustar cu piper l-am facut mai demult. Cam pe cand am facut cartofii prajiti a la Jamie, dar am uitat de el. Si asta nu pentru ca n-ar fi bun, ba dimpotriva... Ia sa vedem daca va pot convinge de asta... :)))


1 muschiulet de porc

1/2 capatana de usturoi
1 lingura mustar
1 lingura ketchup
2 linguri ulei de masline
sare

piper boabe
coriadru boabe
ienibahar boabe
seminte de chimen


Peste usturoiul pisat cu putina sare se toarna uleiul, mustarul si ketchup-ul. Se amesteca pana se obtine o emulsie stabila.

Cu aceasta emulsie ungem muschiuletul de porc pe toate partile.

Amestecam condimentele boabe (punem atat cat consideram de cuviinta, dupa gustul si preferinta fiecaruia) si le punem pe o bucata de folie de aluminiu. Punem muschiuletul peste boabe, apoi il infasuram strans in folie, in asa fel incat boabele sa fie deasupra bucatii de carne.


Punem intr-un vas termorezistent si dam la cuptor la foc mic, pentru aproximativ 1 ora. Scoatem folia cu vreo 10 minute inainte de a fi gata, pentru a se rumeni frumos desupra. Se lasa sa se racoreasca, apoi se portioneaza.

Delicios!

Share This Post

15 comentarii:

  1. Tare bine mai arata! Cred ca e si tare gustos.
    O zi buna iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Raluca! La fel si tie! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place amestecul de condimente pe care le-ai folosit!Cred ca a fost tare parfumat!

    RăspundețiȘtergere
  4. S-a rumenit mai frumos pe fund? :D
    Sau ai presarat uniform boabe de toate cele pe toata suprafata?
    Arata super.

    RăspundețiȘtergere
  5. Super arata!! si cum pot eu sa refuz porc?;)

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc Teo. :* Da, a fost bun. Pe incercatelea! :)))

    RăspundețiȘtergere
  7. Iulian, boabele le-am pus pe folie, apoi muschiuletul. Boabele s-au repartizat cum s-a nimerit! :)) Am incercat totusi sa fie cat mai multe pe partea de deasupra a muschiuletului.

    RăspundețiȘtergere
  8. Anto, nici tu nu poti? :)))
    Desi gatesc f rar cu carne de porc, ne place...

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumesc Licuta! Esti tare draguta! Pup! :*

    RăspundețiȘtergere
  10. La ce foame ma stapaneste la ora asta.....as papa juma din fileul tau!!pupici

    RăspundețiȘtergere