Cartofi Hasselback

luni, 31 mai 2010



* 5 cartofi
* ~100 g unt aromat
* sare si piper

Ideal ar fi ca acesti cartofi sa fie preparati in coaja. Eu i-am curatat, pentru ca n-am nimerit niste cartofi prea aratosi.

Dupa ce i-ati curatat sau spalat foarte bine, in cazul in care preferati varianta prepararii in coaja, cu un cutit bine ascutit se taie felii foarte subtiri pe latime, dar nu pana jos.
Pentru a reusi acest lucru foarte usor puneti cartoful intr-o lingura, marginile lingurii vor opri cutitul sa mearga pana la baza. ;)

In fiecare taietura se pune cate putin unt aromat si se presara cu sare si piper dupa gust.



Se aseaza intr-un vas termorezistent, apoi se dau la cuptor la foc mediu, pentru aproximativ 1 ora. Se incearca cu furculita.

Se servesc calzi.



Sursa

Share This Post

6 comentarii:

  1. bun,bun...am sa incerc si eu...ma incanta tare untul aromat!

    RăspundețiȘtergere
  2. Trebe sa incerc, poate fi foarte bun

    RăspundețiȘtergere
  3. de vis! cartofii imi plac asa mult,
    ca i-as incerca in fel si chip!

    RăspundețiȘtergere
  4. arata bestial.Cartofii la cuptor sunt preferatii mei.

    RăspundețiȘtergere
  5. Pe astia chiar i-am testat si pot spune ca sunt minunati ! Superb ti-au iesit !

    RăspundețiȘtergere
  6. idee minunata pt o friptura...pt ca cred ca ne-am cam saturat de pireu...catofi natur...orez..etc

    RăspundețiȘtergere