Rulouri de porc umplute

luni, 19 septembrie 2011

Delicioase sunt aceste rulouri de porc mai ales acompaniate... scaldate...innecate...in sosul de smantana cu usturoi.  De minune ar merge si o salata de castraveti, daca nu uita sotul sa va cumpere castraveti de la piata. :)))


4 felii de cotlet de porc
sare si piper
8 felii bacon

Pentru umplutura:

250 g branza de vaci
1 lingura smantana
1 galbenus de ou
2 catei usturoi
marar
sare si piper

1 morcov
1/2 gogosar

Pentru sos:

4-5 catei usturoi
150 g smantana
1 frunza de busuioc verde
marar
sare

Usturoiul, busuiocul si mararul se piseaza bine bine, apoi se adauga smantana. Se omogenizeaza si se potriveste gustul de sare. Se da la rece.

Feliile de cotlet se invelesc in folie alimentara si se bat cu ciocanul de snitele pana se subtiaza. Se sareaza si pipereaza dupa gust si se dau la frigider pana pregatim umplutura.

Branza de vaci se mixeaza cu smantana si galbenusul pana devine ca o crema. Se adauga usturoiul pisat, marar, sare si piper dupa gust.

Gogosarul se feliaza. Morcovul se da pe razatoare sau se feliaza.

Eu am folosit o razatoare speciala pentru morcov si au iesit un fel de spaghete din morcov. Eu le-am zis spaghete, copiii le-au zis mustati. :)))) Dar se poate pune si feliat subtire pe lungime.

Pe fiecare bucata de cotlet punem crema de branza pe toata suprafata, apoi felii de morcov si gogosar. Se ruleaza usor felia de carne, apoi se infasoara in bacon.

Fiecare rulou se inveleste individual in folie de aluminiu, se pun intr-un vas termorezistent si se dau la cuptor la foc mediu.


Dupa 30-40 de minute dezvelim rulourile din folie si dam din nou la cuptor pana se rumenesc frumos deasupra.

Se lasa sa se racoreasca, se feliaza si se servesc cu sosul de smantana.


Sunt delicioase! ;) Va invit si pe voi sa le incercati si va doresc din suflet o saptamana buna, plina de realizari.

Share This Post

16 comentarii:

  1. CHIAR DELICIOASE! NU STIU CAND AI TIMP DRAGA MIHA SA GATESTI ATAT, DARAMITE SA MAI SI POSTEZI! O SAPTAMANA CAT MAI FRUMOASA SI TIE!

    RăspundețiȘtergere
  2. ma enervezi, deja! :)))
    vin si eu la masa? pup cu drag

    RăspundețiȘtergere
  3. Mmmmmmmmmmmmmmmmmm , iar este inundatie la mine-n gura , mai Miha draga . Chiar asa , cand ai timp sa pregatesti atatea , si sa le mai si postezi ?!? cred ca tu locuiesti altundeva , unde ziua are 48 h , sau mai mult ...
    Saptamana frumoasa si tie .
    Diana .

    RăspundețiȘtergere
  4. Te cred ca sunt delicioase,arata demential!Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. Arata super, iar gustul nu poate fi decat bun.
    Mariana Scarlat

    RăspundețiȘtergere
  6. O combinatie care sigur mi-ar placea tare mult...apoi si prezentarea pe masura...care face mare pofta!
    Pup si o saptamana minunata!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Super bine arata, imi place rulada ta la nebunie! Pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  8. ce culoare frumoasa are rulada ta , am si eu ceva in plan cu porcusor :))) ... o zi frumoasa!!!

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumesc, multumesc, multumesc...Va pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  10. Ophelia, statul acasa ca si mersul la serviuciu, dupa caz... are avantaje si dezavantaje. Eu am avantajul ca lucrand de acasa dispun de mai mult timp si pot sa ma organizez dupa cum mi-e voia. Ma rog, vorba vine...ca am timp liber. :)))

    RăspundețiȘtergere
  11. Alice, mai ai nervi? :))) Hai la o cafea! Pup!

    RăspundețiȘtergere
  12. Diana, mi-as dori sa stau acolo unde zici tu, macar cateva zile. Si asta nu ca sa-mi gasesc ceva de treaba, ci ca sa dormmmm... :))))

    RăspundețiȘtergere