Gogosi cu mere

duminică, 21 martie 2010





* 120 ml lapte caldut
* 2 oua
* 1 lingura ulei
* 50 g zahar
* 2 pliculete zahar vanilat
* 1 cutie crema de unt Milli
* 2 lingurite drojdie uscata
* 1/2 lingurita sare
* 550 g faina

* Pentru umplutura:

* 2 mere
* 2 lingurite scortisoara
* 2 linguri zahar

Merele se curata de coaja, se taie cubulete si se presara cu zahar si scortisoara.



Aluatul este cel ce-l pregatesc de obicei la gogosi.

L-am preparat la masina de paine,programul framantare+dospire,in total 1 ora si jumatate.Am pus ingredientele in cuva masinii si am scos aluatul pe masa infainata cand a fost gata crescut.

Se intinde intr-o foaie de 0.5 cm grosime, iar peste foaie se repartizeaza uniform cubuletele de mere.



Se ruleaza cat mai strans posibil, apoi cu un cutit bine ascutit se taie felii de cca 2 cm.



Se mai lasa putin pe masa la crescut, apoi se pun la prajit in baie de ulei.

Se prajesc pe ambele parti, se scot pe prosop absorbant, apoi se pudreaza cu zahar din abundenta.



Sursa

Share This Post

10 comentarii:

  1. Vai Miha ce bunatate ai facut tu acolo....musai trebuie incercata...O duminica placuta iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  2. O trimit pe nor'ta la tine, ca faci prea multe bunatati. Gogoselele astea arata mincabile rau...

    RăspundețiȘtergere
  3. gogosi cu mere n-am facut niciodata dar m-ai convins.arata super bine.pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu am facut gogosi cu mere, dar niciodata atat de aratoase..yamm..

    RăspundețiȘtergere
  5. Daca vin la tine maine mai ai vreo gogsica si pentru mine? Pleeeaaase?

    RăspundețiȘtergere
  6. arata grozav si imi inchipui ce bune trebuie sa fie

    RăspundețiȘtergere
  7. Mortaleeeeee! Mi-ai facut o pofta, yamii, pupici.

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce ideie grozava!
    Nu am vazut niciodata gogosi, asa aratoase!
    Cu permisul tau imi iau notite!
    Iti doresc o saptamana buna!

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte faine au iesit Miha. Sper ca v-au placut. Te pup

    RăspundețiȘtergere