Negresa cu mascarpone si dulce de leche

sâmbătă, 2 iulie 2011

Imi place orice fel de negresa! In primul rand pentru ca se face foarte usor si rezultatul e cel asteptat si in al 2-lea rand pentru ca iti permite orice combinatie iti trece prin cap. Asa a fost si cu prajitura asta. Tocmai ce facusem dulce de leche dupa metoda lui Florin si poftele nu-mi dadeau pace :)) Si pentru ca aveam si mascarponele care se cerea urgent preparat...




 Pentru blat:

250 g unt
150 g zahar
5 oua
200 g faina
30 g cacao neagra
1 praf de copt
1 zahar vanilat

100 g mascarpone
150 g dulce de leche

Untul il topim partial, apoi il mixam pana se intareste din nou. Adaugam zaharul si zaharul vanilat si mixam pana obtinem o crema pufoasa. Adaugam apoi ouale, unul cate unul, mixand bine dupa fiecare si faina amestecata cu cacaoa si praful de copt.

Mixam mascarponele, apoi adaugam dulce de leche si omogenizam. Se poate pune mai mult dulce de leche, in functie de cat doriti de dulce.

Compozitia cu cacao o turnam intr-o tava (25/35 cm) tapetata cu hartie de copt. Punem apoi cate o lingura din compozitia cu mascarpone, din loc in loc. Amestecam usor cele 2 compozitii.


Dam tava la cuptor la foc mediu, pentru cca jumatate de ora. Cand e gata blatul va deveni lucios si va crapa la suprafata. Se lasa la racit in tava, apoi se portioneaza dupa dorinta.

Share This Post

14 comentarii:

  1. Se te ha olvidado poner el número de huevos

    Gracias

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga mea,arata foarte bine.Ultima bucata stinga din poza finala fundal e mea!:)
    Pupicei

    RăspundețiȘtergere
  3. Arata grozav!! Imi plac negresele in orice combinatie...Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumos arata si tare buna cred ca este :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Arata super bine, si eu am facut dulce de leche dupa reteta lui florin si a fost foarte reusita.

    RăspundețiȘtergere
  6. eu fac dulce de leche dupa metoda Liei si a iesit grozav.e un dulce tare bun.imi imaginez cum e in combinatia asta.

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte buna , foarte aratoasa, o negresa pe placul meu! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  8. arata fffffffoarte bine!as face aceasta negresa !dar pot renunta la dulce de leche?sa las doar mascarponele?

    RăspundețiȘtergere
  9. Raluca, poti renunta la dulce de leche, dar sa pui zahar si sa aromezi cu ceva...cu ce-ti place tie. :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce pacat ca nu pot sa iau o bucatica ,imi potoleam mai repede pofta ,asa trebuie musai sa ma apuc sa mesteresc reteta asta,mai ales ca este cu dulce de leche,favoritul meu.
    Succes in tot ceea ce faci!

    RăspundețiȘtergere
  11. Multumesc Mihaela! :*

    Neaparat sa o faci... e atat de buna...mmm...

    RăspundețiȘtergere