Clatite cu banane si cacao

marți, 20 martie 2012


De-a lungul vremii au aparut multe variatiuni de la reteta de baza pentru clatite. Aceasta este inca una dintre ele. O alta varianta pe care ar trebui sa o incercati atunci cand aveti chef de ceva bun si de stat in picioare la copt clatite. :))




2 oua
300 ml lapte
200 g  iaurt
100 g zahar
4 linguri ulei
faina cat cuprinde (~400 g)
2 banane bine coapte
50 g ciocolata amaruie
1 lingura cacao neagra
zahar vanilat

Ouale se mixeaza cu un praf de sare, pana isi dubleaza volumul. Adaugam zaharul si zaharul vanilat si mixam pana compozitia devine cremoasa. Adaugam apoi, pe rand, ciocolata topita, laptele, uleiul, iaurtul si bananele pasate bine cu furculita. Incorporam si faina amestecata cu cacaoa.

Fiind mai fragile decat clatitele obisnuite, se pune stratul de compozitie putin mai gros. Se coc intr-o tigaie antiaderenta, fara ulei.

Se servesc simple sau, daca mai ramane ceva :)) cu dulce de leche


Share This Post

17 comentarii:

  1. Ce bine arata si desigur,delicioase!Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Oare exista cineva care sa nu adore aceste mici rasfaturi?!? Daca exista, nu stie ce a pierdut, dar eu nu ma numar printre acestia. Ador clatitiele iar acestea sunt prezentate minunat. Felicitari si te las, ma duc sa fac o portie... sau mai multe.

    RăspundețiȘtergere
  3. De 10 minute stau si privesc bolul cu clatite. Faine de tot!!!!!!! Le ador!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Excelent arata!Sunt minunate si delicioase!

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna Miha! Minunate clatitele tale! Blogul tau e minunat la fel ca si retetele tale...
    Eu te urmaresc cu placere si imi place sa o fac, pacat ca faptul nu e reciproc.. :(

    RăspundețiȘtergere
  6. Vica, asa cum ti-am mai scris intr-un alt comentariu, ma bucura faptul ca ma urmaresti si ca-ti plac retetele mele.
    Asa cum spuneam, timpul meu este destul de limitat, impartit intre treburile casei, dus-adus copiii de la scoala sau gradinita si cate altele mai face omul intr-o zi. Atunci cand dispun de putin timp liber vizitez blogurile culinare, uneori las comentarii, uneori nu... depinde de stare, de timpul disponibil, de inspiratie... Daca nu las un comentariu, nu inseamna ca apreciez mai putin munca depusa in acel blog.
    Inca o data, multumesc ca treci pe aici si daca ai sa mai vrei sa vii te voi primi cu bratele deschise.

    PS: nu stiu italiana, nici macar o boaba. :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Ai de mine,da'ce bunatate trebuie sa fie clatitele astea ! am sa le incerc,cand oi avea chef de copt clatite,vorba ta!tare frumos le-ai aranjat!

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc fetelor de aprecieri. Va pup!

    RăspundețiȘtergere
  9. UUn buchet de clatite!Tare frumoasa ideea!

    RăspundețiȘtergere
  10. Wow! Excelente Miha! Pentru clatitele astea chiar as sta langa aragaz! Super!

    RăspundețiȘtergere
  11. ok Miha! mercì pentru raspuns ;) ma multumesc si cu asta! Am sa te urmaresc oricm! Toate cele bune! paaa

    RăspundețiȘtergere
  12. Delicioase si super aromate!Cioco-banane, o combinatie perfecta!Pup!

    RăspundețiȘtergere
  13. Sunt ale meleeeeeee....pfuuua, ce fain arata...si-mi place copozitia, tb sa o incerc si eu! puup

    RăspundețiȘtergere
  14. E vorba de clatite aici??hop si eu.Arata atit de bine si am o mare pofta.N-am mancat clatite de anul trecut.xoxo.

    RăspundețiȘtergere