Prajitura Snickers

vineri, 6 noiembrie 2009




* Pentru blat:

* 8 albusuri
* 300 g zahar
* 400 g nuca macinata
* 4 linguri faina
* 3 linguri cacao
* 1 lingurita praf de copt

Separam albusurile de galbenusuri si le mixam puternic cu cele 300 g de zahar, ca pentru bezea.

Cantitatea de zahar poate fi micsorata in functie de cat va place de dulce. Cu aceasta cantitate este foarte dulce. Per ansamblu, acest aspect poate fi oarecum remediat daca se foloseste cacao neagra si ciocolata amaruie cu un continut ridicat de cacao.



Apoi adaugam peste spuma obtinuta faina amestecata cu praful de copt, cacaoa si nuca pisata, amestecand usor cu o spatula, cu miscari de jos in sus.

Impartim compozitia in 3 parti egale. Pe fundul unei tavi (25/35 cm) punem hartie de copt si intindem compozitia in strat uniform, nu prea gros. Cele 3 foi se coc in cuptorul incins la 180 de grade pentru cca 15 minute. Se scot pe un gratar si se lasa la racit.

Foile nu se suprapun sau daca o faceti puneti hartie de copt intre ele.

* Pentru crema:

* 8 galbenusuri
* 1 ou intreg
* 3 linguri cacao
* 250 g zahar
* 4 linguri lapte
* 100 g ciocolata amaruie
* 250 g margarina (se poate inlocui cu unt)

Punem galbenusurile si oul intreg le mixam cu zaharul pana devin ca o crema si isi dubleaza volumul. Adaugam cacaoa si laptele rece.Punem vasul la baine-marie si cand incepe sa se ingroase adaugam si ciocolata rupta bucatele. Amestecam bine, pana se topeste ciocolata. Adaugam margarina si amestecam pana se topeste. Lasam sa se raceasca.

Umplem foile cu crema.



Ultimul strat, cel de deasupra va fi tot de crema. Presaram cu nuca pisata



si dam la rece pana se intareste crema, apoi o portionam.


Va fi mult mai buna si mai usor de taiat a doua zi.

Share This Post

21 de comentarii:

  1. Arata delicioasa, dar cred ca si caloriile sint la fel. Un sfirsit de saptamina minunat! Cami

    RăspundețiȘtergere
  2. ei ,da,iar cu ciocolata...ce bine arata!pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. eu sunt mega fan snickers, asa ca notez cu maaare grija reteta si mai ales cu si mai maaaare pofta! te pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. LAAA MUUULTI AAAANIII, MIHA! Multa sanatate, fericire si petrrecere frumoasa!!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. La multi ani, Miha! Sa ai parte de sanatate, pretuire si multe impliniri!

    RăspundețiȘtergere
  6. Vai Miha, este delicioasa prajiturica asta! Am si eu aceeasi reteta de la Poca si reusita este garantata.
    Te pup fata harnica!

    RăspundețiȘtergere
  7. Draga Miha, scuze ca scriu aici, te asteapta o leapsa la mine in blog. iti doresc un inceput de saptamina minunat ! Cami

    RăspundețiȘtergere
  8. bata-te norocul,a fost ziua ta ieri si-am uitat complet,scuze!la multi ani,sper ca ai petrecut frumos,te pup!

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumesc mult mult de urari! Va pup cu drag pe toate!

    RăspundețiȘtergere
  10. am facut si eu prajitura asta.este delicioasa! eu o recomand si pentru cele mai sofisticate gusturi! :))

    RăspundețiȘtergere
  11. valeuuuuuuuuuuuuu doamne cum ma chinui

    RăspundețiȘtergere
  12. Imi pare rau, nu asta imi fu intentia. :))

    RăspundețiȘtergere
  13. Am facut si eu prajitura asta ieri. Este delicioasa intradevar, mi se pare un pic prea dulce (contine prea mult zahar). Crema mi-a iesit perfect, dar blaturile nu prea bine, mi-au iesit foarte subtiri si cand le-am rasturnat in alta tava,s-au lipit rau.

    RăspundețiȘtergere
  14. Da, este destul de dulce, asa este. Dar daca folosesti cacao neagra si ciocolata amaruie cu continut ridicat de cacao, gustul de dulce se mai estompeaza.
    Foile sunt subtiri, toata prajitura e de-o palma inaltime, ca sa zic asa. De lipt cred ca s-au lipit pentru ca le-ai pus pe tava si nu pe un gratar, in acest fel ele s-au "aburit" si s-au inmuiat.
    Uite, o sa trec aceste observatii in reteta, sa fie acolo pentru viitor.

    Multumesc si zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  15. Multumesc pentru explicatiile de mai sus si pentru retetele de pe blog. O zi buna si tie! Laura-jud. Constanta.

    RăspundețiȘtergere
  16. Laura te astept oricand cu placere. Si daca vreodata ai vreo nelamurire nu ezita sa ma contactezi.

    Week-end placut!

    RăspundețiȘtergere
  17. Super delicioase retetele. Din pacate nu reusesc sa vad toate pozele :((
    Apare un chenar cu un X in coltul din stanga sus.
    Poate reusesti sa revizuiesti site-ul ca e mareeeeeeee pacat sa nu se si vada minunatiile preparate de tine.
    Succes in continuare si astept noi idei.
    Anda

    RăspundețiȘtergere
  18. Anda, mi-ar fi de mare ajutor daca mi-ai spune cum anume se intampla sa nu se vada pozele? Atunci cand vizualizezi reteta sau atunci cand dai clic pe poza sa se deschida in format mare?

    Multumesc! :*

    RăspundețiȘtergere
  19. Am facut aceasta prajitura dar nu am pus atata zahaR nici in foi nici in crema..cred ca in blat am pus poate 150g si a ieshit delicioasa!

    RăspundețiȘtergere
  20. Raluka, sigur ca se poate ajusta cantitatea de zahar. In bucatarie totul este permis. :))

    RăspundețiȘtergere