Limbi de pisica

sâmbătă, 12 septembrie 2009

by Ginuca

Limbi de pisica

Avem nevoie de:

160 g faina
120 g zahar
130 g unt
2 albusuri
esenta de vanilie

Untul se mixeaza cu zaharul si esenta de vanilie,pana devine ca o spuma,dupa care se adauga treptat faina.



Se bat albusurile spuma, cu un praf de sare si se toarna peste compozitia de unt si se amesteca usor.



In tava tapetata cu hartie de copt se spriteaza bastonase lunguiete de cca 8 cm lungime,la distanta intre ele.



Se dau la cuptor,pana incep sa se rumeneasca marginile,in jur de 10 minute.



Marea majoritate s-au mancat direct din tava :)) Ce-a mai ramas am "machiat" cu ciocolata amaruie topita si am papat cu inghetata. :)

Share This Post

5 comentarii:

  1. Foarte faine fursecuri, ma bucur ca au fost pe placul copilasilor, duminica placuta,pusi.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Claudia draga! La fel si voua.

    RăspundețiȘtergere
  3. iar prajituresti...de neiertat ,ca eu nu am timp in aceste zile...te pup,o duminica frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  4. O duminca frumoasa si voua draga Alison!

    Sper ca sunteti bine si doar servciul extenuant e cauza lipsei de timp.

    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. da ,asa e ,am cam servicit...pup si eu!

    RăspundețiȘtergere