Crostoli

miercuri, 26 mai 2010





* 200 ml frisca lichida (vegetala pentru varianta de post)
* 250 g faina
* esenta de vanilie


Punem frisca intr-un castron, presaram un praf de sare, esenta de vanilie, apoi faina cate putin, pana obtinem un aluat elastic, ce se lucreaza usor.

Pe masa putin infainata se intinde aluatul in foaie subtire, apoi se taie in patratele, cu rola zimtata. Cu aceeasi rola trasam si in mijlocul patratelului o dunga. (sau mai multe :) )



Se prajesc in uleiul bine incins, pana se auresc. Se scot pe hartie absorbanta, dupa care se pudreaza cu zahar din belsug.



Sursa

Foarte bune. N-am crezut ca numai din 2 ingrediente poti obtine un desert atat de bun. :))

Share This Post

9 comentarii:

  1. Que delicia, se ve muy crujiente. Y supongo que deben de estar riquisimos. Un saludo

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce bunatate, os so prajesc si eu

    RăspundețiȘtergere
  3. si eu vreaaaau! ;)) ce bine arata!

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte bune, am facut si eu intr-o zi.

    RăspundețiȘtergere
  5. esti nemaipomenita cu reteta asta,iti vine sa le mananci din foto,e de incercat,felicitari

    RăspundețiȘtergere
  6. Am citit de 2 ori reteta ca nu imi venea sa cred.O incerc si eu,cu siguranta :)

    RăspundețiȘtergere
  7. s-a notat... prestam urgent ca prea arata bine

    RăspundețiȘtergere
  8. wow!!Atat de simplu si totusi arata atat de bine si atat de gustos??? :O

    RăspundețiȘtergere
  9. si rapid, si original, si gustos!
    la fix!

    RăspundețiȘtergere