Tochitura...altfel

vineri, 28 ianuarie 2011

Zilele trecute numeroasa si simpatica mea familie :)) a decis ca "azi vrem friptura de porc". Si pentru ca aveam in congelator si niste carnati de casa ( facuti de mama, ca la mama acasa :)) ) am zis sa fac o tochitura, ca la noi in Moldova.



* carne de porc ( ceafa, pulpa)
* carnati de porc
* 1 pahar de vin alb
* sare si piper

Carnea se taie in bucati mici, se sareaza si pipereaza dupa gust si se pune la prajit in cateva linguri de ulei.

Cand carnea incepe sa se rumeneasca se adauga vinul si se mai prajeste cca 10 minute, pentru a se forma sosul si a se uniformiza gustul. In momentul in care se adauga vinul se pot adauga si cateva bucati de ficat.

Toate bune si frumoase, dar pana sa ne asezam la masa am fost nevoiti sa o stergem de-acasa. :)) Si cand ne-am intors mancarea era deja rece. Asa ca am pus intr-un vas termorezistent uns cu unt un strat de mamaliga, apoi carnea si carnatii taiate cubulete.


Am acoperit cu un alt strat de mamaliga si am presarat cu cascaval amestecat cu telemea. Am dat la cuptor pana s-a topit stratul de branza si s-a rumenit usor.

Foarte bun. :))

Share This Post

5 comentarii: