Bulete de cartofi cu cascaval

vineri, 2 septembrie 2011

Pentru azi am pregatit niste bulete de cartofi cu cascaval, crocante si foarte gustoase. Se pot servi ca atare sau ca garnitura la o friptura rumena si suculenta. :)




4 cartofi medii
50 g unt
100 g cascaval
1 ou
cateva linguri faina
sare si piper
un praf de nucsoara

pesmet si ulei pentru prajit


Cartofii se spala foarte bine si se pun la fiert in apa cu sare. Dupa ce au fiert (se verifica cu furculita) se trec sub un jet de apa rece si se curata de coaja. Ii punem intr-un castron si ii pasam ca pentru piure. Adaugam apoi untul, cascavalul ras pe razatoarea cu ochiuri mici, oul, sare, piper si nucsoara, dupa gust. Punem si 1-2 linguri de faina, atat cat sa se lege compozitia si sa o putem modela.

Formam bilute din compozitie, cu mana umezita. Le tavalim prin pesmet din abundenta, apoi le prajim in baie de ulei, pana se auresc.

Se servesc calde, dar si reci sunt la fel de bune.





Share This Post

27 de comentarii:

  1. hihihi, de cand zic ca incerc.
    Ce fain arata!

    RăspundețiȘtergere
  2. Bune tare.Vreau si eu (sa-mi fac nu-i asa?)Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce bine arataaaa, perfect rotunde si rumenite!

    RăspundețiȘtergere
  4. super faine au iesit,mi-ai facut pofta.................trebuie sa le incerc,pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu stiu daca ai pe blog ceva sa nu-mi placa.Trebuie sa-ncerc,te pup!

    RăspundețiȘtergere
  6. Mai mult ca perfecte si tare bune! Pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  7. Miha,iubito cu ce le-ai masurat?Stai,cred ca vad una mai mare cu un mm!Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  8. Super arata !!! iau si eu una... sunt multe si nu se observa nu? pupici

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumesc fetelor de aprecieri! Va pup cu drag pe toate! :*

    RăspundețiȘtergere
  10. Ele sunt rotunde cu adevărat bun, masticabile
    Voi souhiate o zi frumoasă
    Valerie.

    RăspundețiȘtergere
  11. Rotunde si frumoase! Perfecte! Te pup

    RăspundețiȘtergere
  12. ce bine arata rotofeiele.....
    O sa fac si eu...

    RăspundețiȘtergere
  13. Super, mai ales ca va fi deajuns pt 2 persoane!

    RăspundețiȘtergere
  14. Claudia, nu...Se amesteca pur si simplu cu cartofii fierti si restul ingredientelor.

    RăspundețiȘtergere
  15. A fost prima data cand am facut Buletele...primele s-au imprastiat prin caunel, pe celelalte le-am mai "cosmetizat" cu inca un galbenus si niste faina, iar in final au fost suuuuper...si apreciate alaturi de chiftelutele crocante de la cuptor.
    Multumim Miha...m-a inspirat blogul tau plin de delicii.
    SARBATORI FERICITE!

    RăspundețiȘtergere
  16. Gabriela, Craciun fericit in continuare alaturi de cei dragi tie! :*

    RăspundețiȘtergere
  17. Buna! Am si eu o intrebare: din cantitatea mentionata de tine cam cate bulete ies? Am musafiri weekendul urmator si ma bate gandul sa incerc sa fac :) Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  18. Sorina, nu mai stiu exact cate ies, cred ca vreo 15. Depinde si de marimea pe care le-o dai, le poti face mai mici sau mai mari. Mai mici sunt mai dragute. :)

    RăspundețiȘtergere
  19. Sunt mortale, tocmai le-am dezgustat! Mi-au iesit vreo 23 de bucati!

    RăspundețiȘtergere
  20. Ce ma bucur! Sa le papati sanatosi! :*

    RăspundețiȘtergere
  21. Arata super , voi incerca si eu sigur si la gust sunt buni

    RăspundețiȘtergere
  22. Ce minunat arata! Am sa fac si eu astazi!

    RăspundețiȘtergere