Inghetata de pepene galben

miercuri, 5 august 2009

De fiecare data cand mergem la cumparaturi,copilasii mei si-au facut un ritual in a papa inghetata.
Robert e cel care alege aroma,de fructe de cele mai multe ori.Desi el nu mananca nici un fel de fruct,probabil vrea sa testeze gusturi. :))
Cea de pepene galben le-a placut tare mult,asa incat mi-am zis:"de ce nu?" Si iata ce-a iesit.



Pepenele,din pacate,l-am nimerit cam verde,dar a fost bun,dulce si aromat.

Avem nevoie de:

1 pepene galben (mic)
125 g iaurt Cremosso
100 ml frisca lichida
1 lingura (plina ochi) miere de albine

Pepenele curatat si taiat cuburi,l-am pus intr-un vas



si am adaugat restul ingredientelor.



Cu mixerul vertical,am zdrobit bucatile de pepene si am mixat pana am obtinut o pasta fina.



Am dat la congelator si am mai mixat o data,dupa vreo 2 ore si inca o data dupa vreo alte 2. :)



Am taiat un alt pepene in jumatate,l-am curatat de samburi si l-am umplut cu inghetata.Am decorat cu putina ciocolata topita si am papat cu pofta. :))

Share This Post

14 comentarii:

  1. Parca ii si simt, miros aroma...Delicios...O seara placuta! Cami

    RăspundețiȘtergere
  2. esti de neoprit in bucatarie!!! vad mai jos ca ai si un ajutor pe masura,felicitari!
    te asteapta 2 premii la mine.

    RăspundețiȘtergere
  3. Iimmm, tare buna, abia astept s-o incerc! Am mai facut si alte retete de ale tale si au fost grozave. Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  4. Natalia,ai facut-o deja si nu mi-ai zis si mie? Sau mi-ai zis? :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Mononoke,daca ar mai fi cu mare drag te-as pofti la o portie de inghetata.Poate data viitoare? :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Flori,multumesc mult. O sa trec cat de curand sa le ridic.Acum sunt intrusa :)) pe un alt calculator decat al meu si nu pot. Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  7. Wau Mihaela...nu stiam ca ma...urmaresti! :) Ma bucur tare mult ca-ti plac retete mele. Imbratisari cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  8. mor dupa inghetate de pepene galben....te asteapta 2 premii la mine!te pup

    RăspundețiȘtergere
  9. Antzu,vin,vin...cat de curand! Multumesc! O seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  10. seara-buna!si eu te astept cu premii!delicosa inghetata ta!

    RăspundețiȘtergere