Prajitura cu branza si dulce de leche - Dulce de leche Cheesecake Bars

sâmbătă, 28 ianuarie 2012

Prajitura cu branza si dulce de leche (si putina ciocolata :))) ) este o prajitura foooarte usor de facut, cu un gust sublim de caramel perfect.





Pentru blat:

200 g biscuiti obisnuiti
100 g unt
50 g zahar pudra
1 plic zahar vanilat

Daca folositi biscuiti dulci renuntati la zaharul pudra.

Biscuitii se macina la robot pana se obtine un pesmet fin. Turnam apoi untul topit si racit, zaharul pudra si zaharul vanilat. Mixam din nou si vom obtine o compozitie ca niste firimituri. Rasturnam intr-o tava (20/30 cm), apoi  tasam compozitia pana obtinem un strat neted si uniform. Dam la frigider pana pregatim umplutura.

Pentru umplutura:

700 g branza de vaci cremoasa
1 cutie dulce de leche
3 oua

Daca branza este mai uscata puteti folosi si 150-200 ml smantana pentru frisca.

Branza o mixam cu mixerul vertical impreuna cu dulce de leche, pana obtinem o crema fina. Adaugam apoi ouale pe rand, amestecand bine dupa fiecare.

Compozitia obtinuta se toarana in tava peste blatul de biscuiti si dam la cuptor la foc mediu pentru ~ 1 ora, pana se rumeneste usor deasupra.

In cuptor vom pune un vas cu apa, pentru a crea efectul de sauna.

Pentru glazura:

100 g ciocolata amaruie
100 ml smantana pentru frisca

Ciocolata se topeste la foc mic impreuna cu frisca. Se omogenizeaza si se lasa la racit.


Prajitura se lasa sa se raceasca, se acopera cu glazura de ciocolata racita si se da la frigider pentru cateva ore, dupa care se portioneaza dupa dorinta.



Share This Post

32 de comentarii:

  1. Ce combinatie faina!!!!Dai si noua?

    RăspundețiȘtergere
  2. Arata divin,nici nu vreau sa ma gandesc ce miresme au fost in bucataria ta ....o duminica frumoasa!!1

    RăspundețiȘtergere
  3. Wow... arata bestial!.. Poate o voi incerc si eu odata, cand e sotul plecat, ca sa nu vada ce pun in compozitie(branza!!), ca cica nu e prajitura... :))

    RăspundețiȘtergere
  4. aoleu.si am terminat de leche.dar merg azi si fac.sa va fie de bine.suna divin.ms pop.

    RăspundețiȘtergere
  5. Se putea sa nu faci tu si azi ceva grozav ?!?
    Simiucilor , duminica insorita s-aveti !

    RăspundețiȘtergere
  6. Duminica frumoasa si tie Aziz-ule drag! :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Felis, daca il poti pacali asa e foarte bine. :)))

    RăspundețiȘtergere
  8. Duminica frumosa si tie draga Diana! Pupici cu lipici!

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte buna. Si usoara.
    P.S. am facut rulada cu foaie dupa reteta ta. A iesit super! Mersic.

    RăspundețiȘtergere
  10. Bună ziua
    Mă iertați că vă deranjez, vin cu rugamintea la d-voastră să mă sprijiniti cu un logo campania umanitară Să fim oameni...( http://safimoameni.blogspot.com/) Dorind din această campanie să ajut cât mai mulți copii.Aștept răspunsul d-voastră la pagina de e-mail safimoameni@yahoo.com.Vă rog să-mi trimiteți și link-ul blogului d-voastră
    Vă mulțumesc frumos!
    Împreună putem schimba vieții!

    RăspundețiȘtergere
  11. Combinatia ideala. Pupici si duminica frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  12. ciao,cu ce pot inlocui, dulce de leche?mersi.

    RăspundețiȘtergere
  13. In reteta asta nu se poate inlocui cu nimic. Tocmai dulce de leche e cheia si savoarea acestei prajituri. In lista de "tarte si cheesecake" vei gasi mai multe idei de prajituri cu branza. Sper sa gasesti ceva care sa-ti placa.

    RăspundețiȘtergere
  14. nu stiam ca dulce de leche,ete lapte condensa,acum stiu,si eu am facut mai multe ptaituri cu lapte condensat fier,ete foarte bun,arata super prajitura aceasta si vreau sa o fac si eu saptamina aceasta,multumim pentru retetele atit de bune,te pup

    RăspundețiȘtergere
  15. Ma innebuneste acest dulce de leche , atatea retete grozave cu el !!!!

    RăspundețiȘtergere
  16. Miha draga, revin sa sa-ti ofer un premiu. Te astept sa-l ridici de pe blogul meu! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  17. M-ai innebunit pur si simplu...minunatie!!!!! Seara superba Miha!

    RăspundețiȘtergere
  18. Oh, nici n-am intrat bine pe blog si deja te urasc :))))
    Arata mortal prajiturile !

    RăspundețiȘtergere
  19. Mihaela, iti multumesc pt reteta se face foarte repede in cinci minute si e deja la cuptor, am o neclaritate ce inseamna foc mediu, acum o tin la 176 grade C sper sa fie bine .
    cu drag Nadia Petcov

    RăspundețiȘtergere
  20. Nadia, e bine asa cum ai facut. Foc mediu inseamna 180-190 grade.

    Sa o papati cu placere! Duminica frumoasa va doresc!

    RăspundețiȘtergere
  21. Buna Miha,

    cutia de dulce de leche, ce cantitate are?
    Eu cumpar borane de 430g, dar mi se pare
    cam mult, cam asa este?
    Multumesc pentru raspuns,
    Glacial

    RăspundețiȘtergere
  22. Buna.

    Da, 400 si ceva de grame are cutia, nu mai stiu exact. Nu este mult avand in vedere ca-s 700 g de branza si ouale... Dar daca ti se pare mult, pune treptat si te opresti cand ajungi la gradul de dulce ce te satisface. ;)

    Zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  23. Ma intorc cu rezultate: am put tot borcanul (450g) de dulce de leche si mi-a iesit foarte bine. Ne-a placut prajitura foarte mult. Multumim pentru reteta.

    RăspundețiȘtergere