Strudel cu branza dulce

joi, 1 septembrie 2011

Astazi avem placinta! Cu branza, calda, dulce si aromata. :))

Pentru aceasta reteta am folosit foi de placinta cumparate, inca nu am prins curaj sa le fac acasa.  Umplutura este simpla, asa cum le place mofturosilor mei, dar puteti adauga si ceva stafide. Sau poate niste visine... 

Strudel cu branza dulce

1 pachet foi subtiri de placinta

~100 ml ulei pentru uns foile

Pentru umplutura:

300 g branza de vaci cremoasa
2 oua
150 g zahar
esenta de rom

Branza se mixeaza cu ouale, zaharul si esenta de rom pana obtinem o crema fina.

Daca branza este prea uscata se adauga 1-2 linguri smantana.

Pentru fiecare strudel vom folosi 3-4 foi de placinte, pe care le vom unge bine cu ulei. Le suprapunem, punem 4-5 linguri din compozitia de branza de-a lungul foii (ca o fasie), apoi rulam. Punem rulourile obtinute intr-o tava unsa cu ulei, unele langa altele.

Pentru ca strudelul sa iasa moale si bun, vom prepara un sos din:

2 oua
200 g smantana
esenta de vanilie

Turnam uniform deasupra strudelelor. Dam tava la cuptor la foc mediu pana se rumenesc. Se lasa la racit in tava, dupa care se portioneaza.


 In functie de preferinta si de tavile de care dispuneti, se poate prepara si sub forma de spirala. :)




Share This Post

19 comentarii:

  1. vai mie si stomacului meu.astazi clar visez strudelul tau.pupicei

    RăspundețiȘtergere
  2. bun rau de tot! zi-mi te rog ce procent de grasime are branza ta, pt ca eu gasesc doar quark (e un pic acrisoara si degresata). e buna dar e un pic cam apatoasa si tre sa bag gris in compozitie. imi dai vreo idee?! un salut, mihaela!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mihaela, pentru strudelul asta am folosit branza de vaci Twarog de la Dr Oetcher. Scrie pe eticheta ca are 15% grasime. Dar de cele mai multe ori folosesc branza de la bunica, de la tara. Bio! :))

    Daca branza e prea moale, pune numai galbenusurile si "leaga" cu cateva linguri de amidon (1-2). Cu gris nu cred ca am facut vreodata.

    RăspundețiȘtergere
  4. sarah, draga mea...esti departe...ca altfel te invitam la o portie. :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Chiar mi-e pofta, arata prea biiine!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Cu branzica nu am mai facut demult si ii e cam pofta acum ca vad frumusetea asta!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce bun,imi place mult,arata tare bine!pupici!

    RăspundețiȘtergere
  8. Foarte buna placinta! Minunata, chiar! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  9. Se vede ca s-a racit la iasi!
    lumea, adica Miha, are chef de aprins cuptoarele, de intins cu sucitorul, de copt...
    aoleu...hai la mine la o cafea si ia si o bucata de strudel din asta , mai Miha, mai
    O zi faina

    RăspundețiȘtergere
  10. Bunuta tareeeeeeeeeeee , mai Miha !
    Wk , pe sufletul tau !
    Diana .

    RăspundețiȘtergere
  11. Asa da! fara foi mesterite.. ca m-ai omorat ;)) bun si gustos! pupici

    RăspundețiȘtergere
  12. daaaaaaaa , bunaciune de strudel .... mie cel mai mult imi place cu visine , facea bunica mea si mancam pe rupte !!!

    RăspundețiȘtergere
  13. Buna ziua

    cunoasteti cumva reteta de foi de placinta? Situl dvs e minunat. Felicitari

    RăspundețiȘtergere
  14. Din pacate nu am o astfel de reteta, dar o sa caut si poate ma invrednicesc curand sa o fac. :)

    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  15. simpla si rapida reteta. azi o sa o incerc :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Multumesc Monica. Ma bucur ca te-a tentat! ;)

    RăspundețiȘtergere