Ciorba de pui a la grec

miercuri, 19 ianuarie 2011


 * 1 piept de pui (cu tot cu os)
* 2 morcovi
* 1 telina mica
* 1 ceapa
* 1 ardei gras
* patrunjel verde
* sare
* 2 galbenusuri
* 200 g smantana
* ~50 g orez
* 1 lamaie

Pieptul de pui se dezoseaza, se taie cuburi si se pune la fiert impreuna cu cosul pieptului. Daca veti folosi si ceva carne cu os, gen pulpe sau aripi cred ca va iesi mult mai buna.

Legumele se curata, apoi in functie de preferinta fiecaruia se pun intregi la fiert, urmand a se pasa ulterior sau se dau pe razatoare. Sau jumatate se dau pe razatoare, jumatate se fierb intregi. :)) Sper ca nu v-am zapacit prea tare. :)) Eu le-am fiert intregi.

Cand carnea si legumele sunt fierte se scot pe o farfurie. Zeama se strecoara. Daca este cazul se alege carnea de pe oase, iar legumele se paseaza. Punem carnea si legumele pasate in zeama si dam din nou la fiert. Cand da din nou in clocot punem orezul. Potrivim gustul de sare.

Galbenusurile se amesteca cu smantana. Omogenizam bine compozitia, apoi cu un polonic turnam cate putin din zeama fierbinte, amestecand continuu. Turnam amestecul in cratita cu ciorba, adaugam patrunjel verde, asteptam pana ciorba ajunge din nou la punctul de fierbere si dam deoparte.

Zeama de lamaie se poate adauga direct in ciorba sau isi pune fiecare in farfurie in momentul servirii.

Se serveste calda, cu paine impletita facuta in casa.

Share This Post

6 comentarii:

  1. Eu fac cu iaurt .Este la fel de buna si este mai dietetica.Dar ne-ai zapacit cu atata mancare. Nu stiam de la ce m-am ingrasat aproape 3 kg.Dar acum imi dau seama.

    RăspundețiȘtergere
  2. Una sopa mmm!!! deliciosa!!! baci bella.

    RăspundețiȘtergere
  3. Vica, eu iti doresc doar pofta buna, ca de facut nu e greu deloc. :))

    RăspundețiȘtergere