Muschiulet de porc in crusta de condimente

luni, 21 martie 2011

Am mai facut odata ceva de genul asta, muschiulet in crusta de piper. Dar cand am vazut reteta postata de Gabi, m-a incitat amestecul de condimente, incat am zis ca neaparat trebuie sa incerc si eu. :))


1 muschiulet de porc
1 lingura piper mozaic
1 lingurita boabe de mustar
1 lingurita boabe de coriandru
1 lingurita chimen
2 linguri ulei
1 lingurita boia de ardei dulce
2 catei usturoi
sare

Pisam usturoiul cu sarea si boiaua de ardei. Turnam uleiul si omogenizam. Cu acest amestec ungem muschiuletul de porc, spalat si curatat.

Condimentele le amestecam si le punem pe o folie de aluminiu.


Tavalim muschiuletul prin acest amestec, acoperindu-l bine. Invelim in folie si dam la rece pentru cateva ore.


Intr-o tigaie antiaderenta incingem 2 linguri cu ulei de masline si prajim usor muschiuletul pe toate partile (eu l-am taiat in 2, ca nu-mi incapea in tigaie :)) ), fara a-l intepa cu furculita.


Dupa ce s-a rumenit usor se transfera intr-o tava tapetata cu hartie de copt


si se da la cuptor la foc mediu, pana se rumeneste bine, in jur de jumatate de ora.


Se lasa sa se racoreasca putin, apoi se portioneaza.

Share This Post

4 comentarii: