Cozonac cu nuca si ciocolata la masina de paine

marți, 1 martie 2011

Copiilor le place cozonacul, mie nu prea. :)) Mai mult ma sperie, probabil, framantatul si atunci nu-mi mai trebuie si spun ca nu-mi place. :))) Astfel ca, am incercat varianta aceasta la masina de paine. Seamana intr-adevar cu o paine, dar va asigur ca e bun ca un cozonac. :))


2 oua
100 ml lapte
60 g unt
7 g drojdie uscata + 1 lingura zahar
1 lingura miere
50 g zahar
420 g faina
100 g ciocolata amaruie
100 g nuca
1 lingura coaja de portocala confiata

Facem o maia din 100 g faina, drojdia si 1 lingura de zahar, dizolvate in putin lapte caldut. Lasam la crescut pana se umfla si apar basicute la suprafata.

Punem maiaua in cuva masinii de paine, apoi adaugam ouale, zaharul, mierea, untul topit,laptele ramas si faina cate putin, in timp ce masina framanta.

Selectam programul de baza al masinii de paine, iar la semnalul sonor adaugam ciocolata taiata cubulete, nuca taiata bucati si coaja de portocala.


Este gata cand vrea dumneaei, adica masina de paine. :))) In cazul meu, 3 ore. Se scoate pe un gratar, se lasa sa se raceasca, apoi se portioneaza.



Share This Post

17 comentarii:

  1. bun,bun ,sunt sigura!am facut si eu un cozonac simplu,neumplut,la masina de piine,reteta seamana cu a ta,e in draft-uri,am si uitat de el!:)
    o primavara faina sa aveti!:)

    RăspundețiȘtergere
  2. ce frumos si crescut e!!!
    vreau si eu!

    RăspundețiȘtergere
  3. O primavara frumoasa si ...yumm, yumm!

    RăspundețiȘtergere
  4. Cat de frumos si bine crescut Miha...arata tare delicios...o primavara magica iti doresc cu cer senin si muuult soare in viata ta! Si...multumesc!Acum merg sa fac fursecurile tale cu nuca... tare am poftit la ele...esti minunata!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Iti doresc o primavara frumoasa si plina de bucurii.

    RăspundețiȘtergere
  6. zi-mi te rog, daca e bun si aromat tortul Sacher si daca crezi ca e potrivit pentru a celebra o zi de nastere? multumesc mult, cu respect,Mihaela!

    RăspundețiȘtergere
  7. O primavara plina de fericire si impliniri!!! Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  8. O primavara senina , cu pace si iubire in suflet !:)

    RăspundețiȘtergere
  9. Miha,

    Ma uit cat esti de firava si nu pot sa nu ma intreb cum iti menti silueta la cate bunatati faci.:)
    O primavara frumoasa iti doersc,plina de iubire.

    RăspundețiȘtergere
  10. foarte bine arata, de-l mananci cu ochii
    FELICITARI

    RăspundețiȘtergere
  11. mai mai, ce bun suna titlul, ce bun arata cozonacul din poza, dar ce m-ai mai pacalit tu pe mine... eu care credeam ca ma dai pe spate acum cu un cozonac din acela autentic moldovenesc, eventual mare, rotund si impletit!!! dar probabil ca nu stii reteta despre care spun, asa ca te provoc la batalie! in bucatarie! :))) (stii ca romanul s-a nascut poet.. iata ca se adevereste o dat in plus!) te pup, te iubesc si te doresc draga mea! in bucataria mea nu e nimeni care sa faca atatea bunataturi toata ziua... i'm forever in love de tine!!!! :))

    RăspundețiȘtergere
  12. Multumesc tare mult tuturor pentru urari. Va doresc si eu din suflet o primavara frumoasa si calda.

    RăspundețiȘtergere
  13. Alison, prietenii sunt buni si pentru aduceri aminte. :)))) Pupici cu lipici!

    RăspundețiȘtergere
  14. Mihaela, tortul Sacher este foarte bun si ciocolatossss! :))) Eu as opta pentru ceva cu mai multa crema, dar asta e chestie doar de gust! :0

    RăspundețiȘtergere
  15. Miha , acum i-am dat drumul ,,inteligentei" , cu acest minunat ( cred ca va fi si-al meu )cozonac ... n-o fi el autentic si impletit moldovenesc , dar va fi cozonac .
    Pupici , ms de reteta si ........ astept 3 ore .

    RăspundețiȘtergere