Pulpe de pui umplute cu ciuperci

miercuri, 24 februarie 2010



Avem nevoie de:

* 2 pulpe
* 6 ciuperci medii
* 1 ceapa
* 3 catei usturoi
* sare si piper
* cimbru

Ciupercile le tocam marunt, la fel si ceapa pe care o punem la calit in 2 linguri cu ulei de masline. Cand a devenit sticloasa se adauga ciupercile si se fierbe la foc mic pana scade zeama lasata de acestea. Se potriveste gustul de sare si piper, se adauga si usturoiul tocat. Lasam la racit.

Pielea de pe pulpe se desface usor, ramanand prinsa doar de partea de jos. Se repartizeaza umplutura de ciuperci pe toata suprafata pulpei,



apoi se trage inapoi pielea si se prinde cu scobitori, daca este nevoie.

Se pun intr-o tava, se stropesc cu putin ulei de masline, se presara cu cimbru si se dau la cuptor la foc mediu pana se rumenesc.



Se servesc calde cu garnitura preferata.

Eu am pregatit (in acelasi timp, in aceeasi tava) cartofi picanti.



Foarte bune!

Share This Post

4 comentarii:

  1. Mmmm ... cred ca sunt tare bune pulpitele pregatite asa ! Am notat ideea si am sa incerc si eu ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ala, abia astept sa vad niste poze super cu ele, la tine pe blog! ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Tocmai ce am incercat reteta.A fost foarte buna.Felicitari pentru idee dar si pentru blog, mi se pare f interesant si am de gand sa mai incerc si alte retete :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc tare mult Crina pentru aprecieri!
    Ma bucur tare mult ca ai incercat reteta si mai ales ca ti-a placut!
    Te mai astept pe la mine. Imbratisari si o seara buna!

    RăspundețiȘtergere