Drob de pui in bacon

vineri, 3 decembrie 2010




* 1 piept de pui
* 4 catei usturoi
* 1 morcov
* 1 ou
* sare si piper
* patrunjel verde
* 100 g bacon feliat


Pieptul de pui se toaca marunt, apoi se amesteca impreuna cu morcovul tocat marunt, usturoiul pisat, oul, patrunjelul verde tocat, sare si piper dupa gust. Sarea se pune mai putina decat de obicei, pentru ca baconul e destul de sarat.

Din feliile de bacon se face o impletitura patrata.


Se pune compozitia de carne pe mijloc, modeland-o si dandu-i o forma usor alungita. Se inveleste cu "paturica" de bacon,


apoi se transfera intr-un vas termorezistent sau intr-o forma de chec/cozonac.


 Se da la cuptor la foc mediu, pana se rumeneste.




 Se serveste cald, cu garnitura preferata.


 Sursa

Share This Post

21 de comentarii:

  1. arata bestial, nu mai zic gustul...cred ca e nebunie

    RăspundețiȘtergere
  2. interesanta ideea ta....imi place....pupici si o zi buna

    RăspundețiȘtergere
  3. Ellerinize sağlık. Çok güzel görünüyor.

    Saygılar.

    RăspundețiȘtergere
  4. Miha draga,

    te urmaresc de mult in tacere si reusesti sa ma uimesti de fiecare data cu cite ceva nou. Dar de data asta am zis ca rup tacerea pentru ca ideea ta este chiar deosebita, nici nu vreau sa ma gandesc la gust. Felicitari!

    Ioana

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce bine arata, trebuie incercat si de mine, cred o alternativa tare gustoasa a droblui obisnuit!

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc Gabriel.
    Intr-adevar a fost foarte bun. Pe langa un plus de gust, baconul a facut ca pieptul de pui sa nu fie uscat, ca atunci cand e gatit fara grasime.

    RăspundețiȘtergere
  7. Alialexa, e ideea Nataliei, eu doar am pus-o in practica. ;)
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ioana, multumesc tare mult de aprecieri. Ma bucur ca iti place ceea ce gatesc. Sper sa te mai surprind placut si alta data.
    Imbratisari cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  9. Livia, merita incercat. Pe langa faptul ca arata foarte bine, este si foarte gustos.

    RăspundețiȘtergere
  10. Minunat arata eu cand vad cum le impletesti mor de pofta, de Rev fac clar ceva impletitura in bacon de-a ta :) abia astept sa o mananc postul asta mi-a aratat clar ca nu-s facuta sa fiu vegetariana :)))))))))) daca mai aveam dubii

    RăspundețiȘtergere
  11. Vai,ce bine arata,Miha! dar tu cand te odihnesti,femeie,daca faci atatea bunatati! o sa fac si eu reteta asta si multe altele,ca prea apetisant arata! te pup!!!

    RăspundețiȘtergere
  12. Excelente toate retetele, am notat prajitura Tosca pe care o fac de Anul Nou pt baiatul meu, dar as vrea sa stiu daca la acest drob "impaturit" in bacon ai fiert pieptul de pui si morcovul in prealabil sau le-ai tocat crude? Multumesc si tb sa stii ca retetele sunt explicate frumos. Sarbatori delicioase!

    RăspundețiȘtergere
  13. Doina, atat carnea cat si morcovul sunt tocate crude. Se face o compozitie ca pentru chiftelute.

    Multumesc frumos de aprecieri, ma bucur tare mult ca-ti place ce ai gasit aici pe blog. Te mai astept si iti doresc un Craciun fericit, alaturi de cei dragi tie.

    RăspundețiȘtergere
  14. Pupici Claudia si scuze ca am omis sa o fac mai devreme. :*

    RăspundețiȘtergere
  15. Miha, am incercat toate retetele tale, in special cel de cozonac, chec, drob si mi-au iesit foarte foarte bune. Totul este explicat atat de clar ajutata fiind si de imagini ...ce sa-mi doresc mai mult. Multumesc din inima pentru aceste retete, eu sunt plecata din Romania de ceva timp si datorita retetelor tale am adus aici in acest "colt de lume" acest minunat "acel ceva" din bucataria noastra romaneasca, din traditia noastra si gatind imi aduc lumea mea, mai aproape ...Multumesc Miha, inca o data pentru TOT ...

    RăspundețiȘtergere
  16. Nici nu stii cat de mult ma bucura aprecierile tale si mai ales faptul ca pot fi de ajutor, sa aduc "ceva" din bucataria noastra acolo departe.

    Multumesc frumos si iti doresc un Paste fericit alaturi de cei dragi tie.

    RăspundețiȘtergere
  17. ce bine arata!!!Iti doresc un Paste fericit!!!

    RăspundețiȘtergere
  18. Am o intrebare te rog daca poti sa mi raspunzi!Carnea o toc de mana sau la masina?Multumesc !

    RăspundețiȘtergere
  19. Carnea se toaca la masina sau la robot, nu manual.

    RăspundețiȘtergere
  20. am in meniu de Paste acest drob de pui,arata nemaipomenit si cred ca e foarte bun pentru copii.crema si nucile caramelizate pt tiramisu cu nuci caramelizate sunt la racit,acum ma apuc de drob ...si sa nu uit de vol-au-vent-urile cu crema de branza.am emotii ...sper sa-mi iasa totul bine!multumim pentru retetele extraordinare!!!

    RăspundețiȘtergere