Rulada de napolitana cu ciocolata de casa

duminică, 1 martie 2009



Am facut aceeasi reteta de ciocolata de casa,doar ca am pus mai putin lapte praf,sa iasa mai subtire compozitia de ciocolata.

In plus am mai folosit o foaie de napolitana si un pic de sirop de zahar ars cu care am uns foaia.

Dupa ce am preparat ciocolata am turnat-o fierbinte peste napolitana unsa cu siropul de zahar,am asteptat un pic sa se inmoaie cat sa pot rula,am invelit in folie si am dat la frigider pentru 1 ora.

Si gata desertul! ;)

Share This Post

5 comentarii:

  1. Vai, Miha, fie-ti mila!!! :D
    Cum poti sa ne arati asa ceva?! :P
    Mi-ai facut o pofta de zile mari...
    Cand mai fac cioco de casa, sa stii ca asa am s-o fac: rulada cu napolitane!
    Te pup dulce!!! ...cum altfel?! :P

    RăspundețiȘtergere
  2. ...votul no.47 e de la mine! :)
    Succes in toate!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc Laura,multumesc! Esti o dulce,chiar mai dulce decat cicolata de casa. :))
    Ma bucur sa vad ca sunt o sursa de inspiratie pentru viitoarea ta rulada cu ciocolata de casa,eu care am invatat atatea de la tine...;)

    RăspundețiȘtergere
  4. waw!
    Daca stiam...
    Daca stiam...

    La urmatoarea ciocolata vin, pe bune!

    RăspundețiȘtergere