Oua umplute cu ton

vineri, 4 mai 2012

De obicei, tonul il consumam simplu, cu putin unt, ceapa si lamaie. Si cu nitica paine prajita...mmm... e tare bun! Dar nici varianta asta de oua umplute cu ton nu-i de lepadat. :))

O varianta delicioasa a clasicelor oua umplute, perfecte pentru o gustare sau pentru un platou cu aperitive.



6 oua
1 conserva ton in suc propriu
1/2 lamaie
1/2 lingurita mustar
1 fir de ceapa verde
cateva fire marar verde
ulei de maline
sare si piper

Ouale se fierb in apa cu sare si 1 lingurita de otet, timp de 15 minute. Se tin cateva minute in apa rece, apoi se curata de coaja. Cu un cutit bine ascutit se taie pe jumatate.

Tonul se marunteste bine cu furculita, la fel si galbenusurile de ou, apoi le amestecam.

Eu am folosit doar 4 galbenusuri, voi puteti folosi cate doriti.

Adaugam ceapa verde taiata marunt, mararul tocat, mustarul si zeama de lamaie.

Puteti folosi mai multa zeama de lamaie, daca va place mai acru. Sau puteti pune si un castravete murat.

Saram si piperam dupa gust, apoi adaugam cate putin ulei de masline pana compozitia incepe sa se lege si devine omogena.

Cu acesta compozitie umplem jumatatile de albusuri.

Pofta buna!


Share This Post

8 comentarii:

  1. Eu am venit deja la micul dejun :-??
    Fugi si strange macar paturile, tu :)))))
    Ti pup, zi faina!

    RăspundețiȘtergere
  2. Masa era deja pregatita de aseara pentru cei ce se trezesc dis de dimineata. Asa ca tine, nu ca mine. :)))

    Zi frumoasa si tie! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Prezentare minunata, iar de oua nu mai vorbesc!
    Pupici si weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
  4. J'adore et j'en fait souvent c'est une excellente entrée!

    Bisous

    RăspundețiȘtergere
  5. Ador combinatia de ton cu oua !!! Ptr mine e perfecta !! ;)
    Week-end placut iti doresc !!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi place tonul oricum si ouale tale umplute arata tare bine! pup

    RăspundețiȘtergere
  7. Am oua de tara, ton am, lamaie, mustar, ceapa verde - bifat! Marar? Nuuuuuuuu. Perfect deci! Maine dimineata am treaba.

    PS De fiecare data imi vine sa te laud pentru fotografiile astea minunate! O fac si de data asta. Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  8. Delicioase! mi s-a facut o poft de nu se poate.. nu am mai mincat asa ceva de prea multa vreme

    RăspundețiȘtergere