Panini

sâmbătă, 20 martie 2010



* 150 ml apa calduta
* 100 ml lapte
* 10 g drojdie uscata
* 1 lingurita sare
* 1 lingurita zahar
* 3 linguri ulei
* 500 g faina

Aluatul l-am facut la masina de paine, programul de framantare + dospire.



Se rastoarna aluatul pe masa usor infainata si se imparte in 12 bilute. Fiecare bila de aluat se modeleaza sub forma de painita, dupa care le punem in tava tapetata cu hartie de copt. Lasam la dospit inca o jumatate de ora, cel putin.

Fiecare painita se cresteaza din loc in loc, apoi se unge cu galbenus desfacut cu putin lapte.

Se dau la cuptor pana se rumenesc.



Sursa

Share This Post

3 comentarii:

  1. Buna Miha...
    Poate am sa-mi cumpar sambata o masina de facut paine. An vazut in LIDL un súper de aici ca au pus oferta cu 44 de euros. Daca ma lipesc de cineva( de ziua mea) poate mi-o cumpara... :-))
    as face si eu mai multe paini daca ñu ar trebui sa framant la ele...
    Te pup si sa stii ca arata foarte bine...

    RăspundețiȘtergere
  2. Miha il am in masina aluatul. am sa-ti spun cum imi iese.
    Te pupic.

    RăspundețiȘtergere
  3. Wawwwww super Miha...
    ti-am spus asnoapte ce dezamagita eram cu masina mea de paine dar astazi sunt prin nori de bucurie...
    Au iesit super super. Pufosi si foarte aspectuosi.
    chiar si fata mea ca nu papa niciodata paine acum mananca painica goala...
    Sunt foarte multumita si-ti multumesc de reteta...
    sa stii ca am pus in poze ca este de la tine reteta ok???
    acum iti trimit imediat pozele si ai sa vezi.
    Te pup dulce si acum sa vad cum il conving pe Raul sa-mi iau masina acasa ca el nu vrea aparate prin bucatarie...
    hai ca iti trimit pozele ca daca nu eu nu mai termin de povestit cu cat sunt de bucuroasa acum...

    RăspundețiȘtergere