Crap la cuptor

joi, 20 ianuarie 2011

Zilele trecute am fost la pescuit de crap. In Carrefour. :))))

Am reusit sa pun deoparte 2 bucati si pentru mine, restul l-am facut prajit. Ai mei nu vor sa auda de altceva decat de peste prajit, dar eu aveam o pofta nebuna sa mananc un peste la cuptor, bun de sa ma ling pe degete. :))


2 bucati de crap
sare si piper
cimbru si busuioc
1 ceapa mare
3 catei usturoi
1 cana suc de rosii

Carnea se condimenteaza dupa gust cu sare, piper, cimbru si busuioc. Se acopera cu folie alimentara si se da la rece pentru jumatate de ora.

Ceapa si usturoiul se toaca marunt, apoi se amesteca un sucul de rosii. Amestecul obtinut se toarna intr-un vas termorezistent uns cu ulei. Asezam deasupra feliile de peste (cu pielea in jos) si dam la cuptor la foc mediu. Dupa 15-20 de minute intoarcem feliile pe partea cealalta si lasam pana se rumeneste usor deasupra si sosul din vas scade suficient.

Se serveste cald cu mamaliguta si mujdei de usturoi.

Share This Post

18 comentarii:

  1. Ce imagini apetisante ! Felicitari pentru toate retetele minunate !

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Miha! Tu chiar vrei sa-mi faci pofta cu crapul tau? Noroc ca nu sunt insarcinata!! In Canada asta gasesc numai Somon si Pastrav...dar nu se compara la gust cu crapul. Merci de vizite si comentarii. Pupici si un sfarsit de saptamana frumos!

    RăspundețiȘtergere
  3. e cu noul aparat?
    PS esti nominalizata la concursul Blog de blog, categoria blogul pasiunii

    RăspundețiȘtergere
  4. Vai, Miha da cat de bine arata! Chiar sa stii ca am un macrou in congelator...acum dau fuga sa-l scot:D! Te pupic cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
  5. Bine arat crapul tau. Dar nu ne-ai spus ce ai pus pe langa guguloaiele de mamaliguta.Sa ai o zi frumoasa si un weekend placut.

    RăspundețiȘtergere
  6. Maria multumesc! Felicitari si tie. ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc mult Bianka de aprecieri!

    RăspundețiȘtergere
  8. Da Gabi...chiar m-am lins pe degete. Desi stiu ca nu-i frumos si nu asa tre' sa faca o doamna. :)))

    RăspundețiȘtergere
  9. Davella, ai mare dreptate. Desi am tot incercat diverse tipuri de peste, tot la crap ne-am intors de fiecare data. :))
    Pupici si imbratisari cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  10. Adra, nu...Cel nou inca nu si-a inceput treaba, ca n-am invatat sa-l folosesc. :))

    Sunt nominalizata? Unde? Cine? Cand? :))

    RăspundețiȘtergere
  11. Iulia, e trecut de pranz, cred ca ati papat deja. :) Sa va fie de bine masa. Pup!

    RăspundețiȘtergere
  12. Minoki, multumesc.
    Am zis la sfarsitul postarii..."Se serveste cald cu mamaliguta si mujdei de usturoi" :P Cel rosu e sosul format in tava. :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Cred ca de foame nu am mai vazut ultimul rand.

    RăspundețiȘtergere
  14. Delicios draga Miha...l-am facut deja de 2 ori si a castigat in fata pestelui prajit !!!!

    RăspundețiȘtergere
  15. Ce fain! Ce ma bucur ca va place! Ai mei numai prajit vor...ufff...

    RăspundețiȘtergere