Cartofi rantaliti si pulpe de pui cu za'atar

joi, 2 decembrie 2010


 * 5 cartofi medii
* 1 ceapa
* 1 lingurita boia de ardei
* sare si piper
* 4 pulpe de pui
* 2 linguri za'atar


Pentru ca mi-a mai ramas niste za'atar de la painea arabeasca l-am folosit pentru a condimenta carnea de pui. A fost foarte bun. La fel de bun este si pentru carnea la gratar.

Cele 2 linguri de condiment le-am pus intr-o punga speciala pentru friptura, am pus si carnea inautru si am sigilat punga, dupa care am scuturat-o energic pentru a acoperi carnea uniform. Punga se pune intr-o tava si se da la cuptor pentru ~40 de minute. Se rupe punga si se mai lasa 10 minute, sa se rumeneasca.

Cartofii curatati, spalati si taiati cubulete se pun la fiert in apa cu sare. Cand sunt fierti se scurg de apa si se paseaza cu o furculita.
Ceapa tocata marunt se caleste in cateva linguri cu ulei de masline. Cand s-a inmuiat se adauga boiaua, se omogenizeaza si se adauga cartofii. Potrivim gustul de sare si piper
.
Se servesc calzi ca garnitura la pulpele de pui condimentate. Cine isi permite :)) poate pune alaturi si o muratura.

Share This Post

4 comentarii: