Crumble cu zmeura

marți, 20 septembrie 2011

Mai aveam in congelator niste zmeura care-mi facea cu ochiul ori de cate ori umblam pe acolo. :))

Si cum stiam ca mofturosii mei nu sunt amatori de fructe frumos mirositoare...am tot stat eu cu barba-n palma si m-am gandit ce-as vrea sa mananc. :)) Sa fie bun si savuros pana la ultima firimitura. Eiii...la cuvantul "firimitura" mi s-au aprins beculetele si papilele gustative au luat-o razna. Am stiu ca acest crumble cu zmeura va fi desertul meu perfect, acompaniat de niste frisca proaspata, nitel congelata.

Vreti si voi? Trebuie sa va faceti, ca nu mai am... :)))





100 g faina
75 g zahar
75 g unt
25 g migdale macinate

200 g zmeura
1 lingura zahar

Intr-un castron amestecam faina cu un praf de sare, zaharul si migdalele macinate. Adaugam untul rece taiat cubulete si cu varful degetelor amestecam pana obtinem un aluat ca niste firimituri.

Intr-un vas termorezistent punem zmeura. Presaram o lingura de zahar (sau mai mult daca vreti mai dulce), apoi acoperim cu firimiturile de aluat.


Dam la cuptor la foc mediu pana se rumeneste.


Si daca mi se permite o asociere de cuvinte... perfect de delicios! :)))

Share This Post

14 comentarii:

  1. Nici eu nu refuz un asemenea desert, arata bestial! Pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. chiar ca salivez si la propriu.arata demential si sunt convinsa ca a fost un desert cu multe minunat.pupicei

    RăspundețiȘtergere
  3. ah, ce bine arata! imi place zmeura, imi place decorul, imi place bolul, imi place fotografia :) formidabil cu F de la fantastic :)

    pupici si seara frumoasa

    RăspundețiȘtergere
  4. ce buna trebuie sa fi fost! arata minunat. si mie imi plac mult deserturile cu zmeura.

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte fain arata!
    PS Imi plac linguritele... De mare efect...

    RăspundețiȘtergere
  6. Si mie daca mi se permite:super mega delicios!Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna dimineata dragelor!

    Multumesc frumos si va poftesc la o portie de crumble. Nu mai am, dar trag o fuguta la Selgros sa cumpar niste zmeura, ca-i aproape...si pana veniti e gata. :))))

    Va pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere