Orez cu urzici

joi, 5 aprilie 2012

O mancare delicioasa pentu o zi de post.  Daca nu tineti post poate fi garnitura perfecta pentru o friptura de pui.

Eu ma bucur tare mult si ii multumesc Madalinei pentru inspiratie, caci am reusit sa-i fac si pe ai mei sa manance urzici. Bine, le-am si tras o pacaleala zicandu-le ca e patrunjel :))) dar stiti cum e... scopul scuza mijloacele. :))) Drept pentru care, a doua zi le-am mai facut o portie, in care am indraznit sa pun si mai multe urzici.



1 cana orez
2 pumni de urzici
1 ceapa
4 catei usturoi
sare si piper

Ceapa tocata marunt se pune la inabusit in putin ulei de masline si 1-2 linguri apa. Cand s-a inmuiat adaugam orezul spalat si 3 cani de apa. Se lasa la fiert, amestecand din cand in cand, timp in care curatam urzicile, le spalam si le oparim in apa cu sare. Le punem intr-o strecuratoare sa se scurga bine de apa, apoi le pasam cu furculita.

Cand orezul este aproape gata punem urzicile tocate, punem sare si piper dupa gust si usturoiul pisat.

Se serveste cald.




Share This Post

8 comentarii:

  1. Chiar aseara am papat urzicute gatite in stil clasic. Au fost delicioase. Ma tenteaza sa incerc si aceasta reteta.

    RăspundețiȘtergere
  2. O reteta usoara, gustoasa si sanatoasa(avem urzici). Si eu mai apelez la "minciunele" pentru copii...dar cum zici tu, scopul scuza mijloacele:))))Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Grozava idee !!! Azi un strop , maine doi :0 , si uite asa papa si ei urzici !!!! ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. ma gandesc ca si niste ciuperci ,in plus ar da un plus de savoare?

    RăspundețiȘtergere
  5. Arata tare bine! Frumoasa prezentare! ;)

    RăspundețiȘtergere