Mancare de fasole uscata

marți, 16 noiembrie 2010


 * 400 g fasole
* 2 cepe
* 1 morcov
* 1 cana suc de rosii
* 200 g cotlet haiducesc
* sare si piper
* cimbru
* marar verde


Fasolea se pune la inmuiat in apa rece pentru cateva ore, de preferat peste noapte. Se pune la fiert, se schimba apa la primul clocot, se umple din nou cratita cu alta apa fiarta si se fierbe pana se inmoaie. Se potriveste gustul de sare si cimbru si se adauga o ceapa tocata marunt si morcovul dat pe razatoarea cu ochiuri mici. Se mai dau cateva clocote.

Cotletul se prajeste usor pe ambele parti. In uleiul ramas prajim usor cealalta ceapa, stingem cu sucul de rosii si turnam totul peste fasolea fiarta. Se fierbe pana ajunge la consistenta dorita.

Se serveste calda, presarata cu marar verde tocat si feliile de cotlet haiducesc prajite.

Pentru o mancare delicioasa de post se poate renunta la cotletul haiducesc.

Share This Post

6 comentarii:

  1. Toate ca toate dar cotletul e coroana :)))) superb arata !

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte gustos! Imi place f. mult aceasta mancare!

    RăspundețiȘtergere
  3. ma gandeam sa fac aseara, dar am ales sa fac un bors de fasole uscata.
    astept sa mi se ceara sa fac fasole. e pofta domnului :))

    RăspundețiȘtergere
  4. asta am mancat aseara,doar ca nu am avut cotlet,am avut jumeri...minunata fasole!

    RăspundețiȘtergere
  5. Am pregatit si eu fasole uscata saptamana aceasta, nu stiu ce fasole am nimerit, cert e ca nu s-a fiert bine nici in 3 ore. Am lasat in apa de seara pana dimineata, am schimbat si apa de 2 ori cand a inceput sa fiarba. Alta data am sa ma gendesc de 2 ori daca mai fac asa ceva :)

    RăspundețiȘtergere